PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Wpłynęła skarga na reklamę Lay's Strong

Autor: press.pl 28 maja 2009 12:01

Do Rady Reklamy wpłynęła już pierwsza skarga na reklamę chipsów produkowanych przez Frito Lay.

Konsument zauważa, że reklama chipsów sugeruje spożywanie piwa. Małgorzata Skonieczna tłumaczy, że hasło kampanii "Lepiej popić" odnosi się ogólnie do napojów i dołączone jest do kampanii tego właśnie produktu, bo jest on pikantny. Skonieczna przyznaje jednak: - Produkt skierowany jest do mężczyzn, dlatego zastosowaliśmy inną od dotychczasowej komunikację. 

 Lay's Strong są nowym produktem firmy, skierowanym do mężczyzn, a słowo Strong ma oznaczać intensywność smaku i to, że chipsy są grubo krojone. - Mieliśmy prawo do wykorzystania słowa Strong, bo jest ono często stosowane, tak jak na przykład woda mineralna. Poza tym czcionka w nazwie chipsów jest zupełnie inna od tej na etykietach piwa - wyjaśnia Małgorzata Skonieczna.
.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9965

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane