REKLAMA
REKLAMA

Wpłynęła skarga na reklamę Lay's Strong

Autor: press.pl 28 maja 2009 12:01

Do Rady Reklamy wpłynęła już pierwsza skarga na reklamę chipsów produkowanych przez Frito Lay.

REKLAMA

Konsument zauważa, że reklama chipsów sugeruje spożywanie piwa. Małgorzata Skonieczna tłumaczy, że hasło kampanii "Lepiej popić" odnosi się ogólnie do napojów i dołączone jest do kampanii tego właśnie produktu, bo jest on pikantny. Skonieczna przyznaje jednak: - Produkt skierowany jest do mężczyzn, dlatego zastosowaliśmy inną od dotychczasowej komunikację. 

 Lay's Strong są nowym produktem firmy, skierowanym do mężczyzn, a słowo Strong ma oznaczać intensywność smaku i to, że chipsy są grubo krojone. - Mieliśmy prawo do wykorzystania słowa Strong, bo jest ono często stosowane, tak jak na przykład woda mineralna. Poza tym czcionka w nazwie chipsów jest zupełnie inna od tej na etykietach piwa - wyjaśnia Małgorzata Skonieczna.
.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA