Wsparcie reklamowe dla nowych kaszek Nestle

Autor: dlahandlu.pl 8 lutego 2010 09:28

Wsparcie reklamowe dla nowych kaszek Nestle

Rusza nowa kampania telewizyjna Kaszek Nestlé. Jest to kampania wspierająca linię Kaszek ryżowych i Kaszek mleczno-ryżowych z probiotykami Bifidus BL. Hasło kampanii to „Kaszki Nestlé pomagają chronić Twoje dziecko od wewnątrz". Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca marca.

Kampania telewizyjna ma format 30-sekundowego spotu reklamowego, który emitowany będzie w takich stacjach jak TVP1, TVP2, TVN oraz Polsat.

Kampania obejmuje też działania reklamowe w prasie parentingowej, które rozpoczynają się od wydań marcowych i potrwają do końca 2010 roku. Reklamy prasowe są spójne z konceptem kampanii telewizyjnej.

Zarówno w spocie, jak i w pozostałych materiałach reklamowych pojawia się logo programu Zdrowy Start w Przyszłość, spinającego wszystkie marki Nestlé Nutrition w ramach jednego programu edukacyjnego dla rodziców i lekarzy, który ma pomóc we właściwym karmieniu dzieci oraz kształtowaniu u nich prawidłowych nawyków żywieniowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane