Wspólna promocja Nutella i Hiestand

Autor: epr.pl 25 marca 2009 11:17

Wspólna promocja Nutella i Hiestand

Trwa kampania partnerska - Razem Smaczniej - Nutelli i firmy Hiestand przygotowana przez agencje reklamową Communication Unlimited. Akcja ma zasięg ogólnopolski i bazuje na materiałach POS.

 Pierwsza odsłona akcji Razem Smaczniej potrwa do końca kwietnia. Materiały promocyjne, w postaci plakatów, wobblerów, specjalnych hangerów do miejsc sprzedaży przygotowanych przez Communication Unlimited będą dostępne w punktach sprzedaży firmy Hiestand - „Flerynkach" - na terenie całego kraju.

Promocja polega na wręczaniu Nutelli gratis każdemu klientowi, który dokona zakupów za minimum 10zł, w sieci sklepów „Flerynka". Akcja Razem Smaczniej to sposób na promowanie dwóch produktów jednocześnie. - Takie połączenie sił to doskonały sposób na promocję. Partnerzy akcji nie tylko uzupełniają się, ale również świetnie pasują do siebie wizerunkowo i komunikacyjnie. Co więcej, obie firmy mają szansę podkreślenia, że Nutella na śniadanie najlepiej pasuje z chlebem firmy Hiestand - dodaje Małgorzata Komarczuk.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane