REKLAMA
REKLAMA

Wyborowa obniża cenę, aby konkurować z Czystą de Lux

Autor: portalspozywczy.pl 12 marca 2010 10:39

Zarząd Wyborowej uznał, że opakowanie alkoholi mocnych, ze względu na zakaz reklamy wyrobów spirytusowych, jest jedną z najbardziej istotnych kwestii na polskim rynku. Dlatego ta, należąca do francuskiego koncernu Pernod Ricard, firma zdecydowała oryginalną butelką zwrócić uwagę konsumentów na swoją wódkę Luksusowa - czytamy w Rzeczpospolitej.

REKLAMA
Zarząd Wyborowej zdecydował również o obniżeniu ceny półlitrowej butelki o 1 - 1,5 zł. W ten sposób Wyborowa chce odebrać konsumentów Czystej de Lux, którą produkuje Stock Polska. Marka ta stała się w ciągu dwóch lat najpopularniejszą wódką w Polsce.
Jak informuje Rzeczpospolita w ubiegłym roku sprzedaż luksusowej skurczyła się o około 50 proc. a udziały marki w polskim rynku wódki, wartym około 13 mld zł, spadły z 4,6 do około 3 proc. W ubiegłym roku udziały rynkowe straciła nie tylko Luksusowa, ale także cała Wyborowa, bo w styczniu 2010 r., zbliżały się do 11 proc., a rok wcześniej wynosiły ok. 12,8 proc.
W ubiegłym roku popyt na wódkę skurczył się o około 6 proc. i doszło do przetasowań w wyniku czego nastąpiła zmiana na pozycji lidera. W 2009 r. przesunął się na nią Stock Polska.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA