PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Wystartowała kampania Chipita

Autor: epr.pl 23 marca 2009 10:59

Agencja mobijoy! opracowała strategię obecności marki 7days w sieciach społecznościowych. Wirtualne profile rogalików 7days zostały utworzone na najpopularniejszych portalach, m.in. fotka.pl, nasza-klasa.pl, grono.net.

Interaktywny dialog marki z młodymi konsumentami obejmuje m.in. konkurs zorganizowany dla członków internetowych społeczności. Aby wziąć w nim udział należy stworzyć pracę graficzną, przedstawiającą rogalika 7days jako człowieka. Zdjęcie należy następnie umieścić w swoim profilu na wybranym serwisie społecznościowym. Najlepsze z nich są nagradzane m-kuponami do Cinema City, a także są umieszczone na witrynie http://www.7days.pl/. Uczestnicy zabawy mogą także do swoich profili dodawać profil 7days i prowadzić dyskusję z bohaterami marki. Kolejną aktywnością w obszarze social media jest blog 7days.pl prowadzony przez mąkę, znaną ze spotów telewizyjnych produktu. Blog promowany jest w serwisach społecznościowych, najsilniej na blip.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane