Wystartowała kampania promocyjna marki Łaciate

Autor: pr 21 października 2011 09:51

Wystartowała kampania promocyjna marki Łaciate

Halo ! Czy jest łaciate w domu ? - pod takim hasłem Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol - producent i właściciel marki Łaciate przygotowała nową kampanię promocyjną mleka. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku swojego najcenniejszego brandu.

Promocja ma charakter loterii SMS-owej. Konsumenci, którzy nabędą mleko marki łaciate w promocyjnym opakowaniu i wyślą SMS-em kod promocyjny zamieszczony na górze opakowania, wezmą udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Nagrody będą losowane codziennie.
W sumie do wygrania jest 178 ciśnieniowych ekspresów do kawy, 178 podwieszanych, obrotowych telewizorów kuchennych oraz 178 18-częściowych zestawów naczyń kuchennych. Loteria wsparta zostanie spotami telewizyjnymiw TVP, TVN, Polsat i AT Media oraz radiowymi.
Kampania „Halo! Czy jest łaciate w domu?" potrwa od 21 października br. do 17 stycznia 2012.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Ala 2011-10-21 14:28:10

    Dla mnie Łaciate jest za drogie. Kupuję miesięcznie ok. 20-30l mleka. Najczęściej kupuje w Lidlu . Ostatnio kupiłam łaciate w cenie promocyjnej o 14 groszy drożej niz w LIDLU innej firmy w sklepie internetowym w Kielcach. Dzisiaj już cena jest większa. Znowu wrócę do Lidla , sprawdzę także w Tesco. A konkurs? niech sami wezmą sobie nagrody . Szukają naiwniaków . Wyslij sms za 1,23 . A potem następny , nastepny ....

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane