PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Wystartowała kampania wprowadzająca Oshee do sklepów

Autor: wirtualnemedia.pl 11 sierpnia 2009 11:24

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa napoju izotonicznego Oshee. Akcja jest skierowana do aktywnych mieszkańców miast.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa wprowadza na rynek napój izotoniczny Oshhe, który w trzech smakach jest dostępny w sieciach handlowych, klubach fitness i na stacjach benzynowych. Kreacja promocyjna pod hasłem "Isotonic Sports Drink" podkreśla, że pomaga on szybko regenerować siły po wysiłku fizycznym. Produkt, podobnie jak reklamująca go kampania, jest skierowany do aktywnych ludzi żyjących w miastach.

Akcja jest prowadzona w telewizji (5-, 10- i 30-sekundowe spoty TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsacie, TVP1, TVP2, MTV, VIVA, VH1, National Geographic, Extreme Sports) oraz internecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11609

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane