REKLAMA
REKLAMA

Wystartowała kampania wprowadzająca Oshee do sklepów

Autor: wirtualnemedia.pl 11 sierpnia 2009 11:24

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa napoju izotonicznego Oshee. Akcja jest skierowana do aktywnych mieszkańców miast.

REKLAMA

Ruszająca właśnie kampania reklamowa wprowadza na rynek napój izotoniczny Oshhe, który w trzech smakach jest dostępny w sieciach handlowych, klubach fitness i na stacjach benzynowych. Kreacja promocyjna pod hasłem "Isotonic Sports Drink" podkreśla, że pomaga on szybko regenerować siły po wysiłku fizycznym. Produkt, podobnie jak reklamująca go kampania, jest skierowany do aktywnych ludzi żyjących w miastach.

Akcja jest prowadzona w telewizji (5-, 10- i 30-sekundowe spoty TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsacie, TVP1, TVP2, MTV, VIVA, VH1, National Geographic, Extreme Sports) oraz internecie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA