REKLAMA
REKLAMA

Wyszczuplające lustra promują Perfect Body Oriflame

Autor: wirtualnemedia.pl 18 marca 2009 10:41

Oriflame prowadzi outdoorową kampanię reklamową żelu Perfect Body. Akcja wykorzystuje niestandardowe nośniki, których dużą część stanowią lustra wyszczuplające.

REKLAMA

W outdoorowej kampanii reklamowej antycellulitowego żelu Perfect Body wykorzystywane są nośniki, których jedną trzecią stanowią lustra wyszczuplające. Mają one zwrócić uwagę na przekaz, w którym prezentacji produktu towarzyszy hasło "Nie ulegaj złudzeniu, sięgnij po Perfect Body". Akcja jest skierowana do Polek w wieku 25-45 lat, zarabiających znacznie powyżej średniej krajowej.

Kampania prowadzona jest na 550 nośnikach Clear Channel Poland, z których na 202 zainstalowano lustra. Akcja obejmuje powierzchnie w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach (GOP), Łodzi, Trójmieście i Szczecinie zlokalizowane wokół miejsc odwiedzanych często przez kobiety.

Działania zaplanowano na cały marzec.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA