Wzrost wydatków reklamowych w sektorze FMCG

Autor: TNS OBOP 19 marca 2009 11:45

Ponad 189 mln zł przeznaczyły w lutym 2009 r. na reklamę telewizyjną firmy z sektora Produkty spożywcze/FMCG wynika z danych TNS OBOP.

Wynik ten uplasował je na pierwszym miejscu w zestawieniu. Firma Danone wydała na reklamę Actimela 4 679 060 zł i znalazła się tym samym na pierwszym miejscu w sektorze. Na drugiej pozycji pojawiła się marka KitKat (4 648 490 zł), a na trzeciej reklamująca soki Fortuna (4 026 810 zł).

Na drugim miejscu wśród sektorów znalazły się firmy z branży Zdrowie i sport z kosztami w wysokości 112 020 015 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11124

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 281544

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane