Z ketchupem na ratunek parówce - nowe spoty marki Kotlin

Autor: wirtualnemedia.pl 20 sierpnia 2012 09:37

17 sierpnia rozpocznie się telewizyjna i internetowa kampania ketchupów marki Kotlin - pierwsza po dłuższej nieobecności marki w mediach.

Spoty ukażą się w największych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych takich jak Discovery, National Geographic, Canal+ itp. Przewidywana łączna liczba emisji: ok. 4100 (głównie w pasmach o największej oglądalności).

Zamysł akcji pod hasłem „Ratujmy parówkę/kanapkę/frytki/zapiekankę" polega na parodii kampanii społecznej, Bez ketchupu parówki bywają maltretowane, frytki - zgniatane, kanapki - obmacywane, a zapiekanki - odtrącane.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane