Żabka chce umocnić swój wizerunek dzięki telewizji

Autor: dla handlu.pl 15 maja 2009 11:46

Żabka chce umocnić swój wizerunek dzięki telewizji

W połowie maja startuje kampania telewizyjna sklepów sieci Żabka. Z początkiem czerwca Żabka będzie również reklamowana w stacjach radiowych.

Kampania potrwa do końca czerwca. Spot telewizyjny będzie można zobaczyć w najważniejszych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24.

Żabka chce podkreślić szeroki asortyment, bliskość do klienta, szybkość obsługi, wygodę w robieniu codziennych zakupów oraz szeroki zakres usług dodatkowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane