"Złap łosia i zabierz go na Kretę" - nowa akcja promocyjna Nałęczowianki

Autor: Marketing przy kawie 24 lutego 2009 11:44

Na początku lutego rusza akcja promocyjna Nałeczowianki „Złap łosia i zabierz go na Kretę", w której do wygrania jest 10 rodzinnych, czteroosobowych wycieczek na Kretę i 10 000 pluszowych łosi.

Mechanizm promocji jest prosty: wystarczy kupić promocyjną butelkę Nałęczowianki z czerwoną zakrętką i specjalnie zaprojektowaną etykietą, a następnie wysłać SMSem kod znajdujący się pod zakrętką. Każdy SMS zwiększa szansę na nagrodę.

Pierwsze wielkie losowanie nagród odbędzie się 25 lutego, a ostatnie 1 lipca 2009 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane