Żywiec reklamuje się w telewizji

Autor: pr 27 kwietnia 2009 10:34

Żywiec reklamuje się w telewizji

27 kwietnia br. rusza emisja najnowszych filmów reklamowych piwa Żywiec. Dwa nowe spoty prezentowane będą w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.


Nowe spoty stanowią część działań komunikacyjnych marki Żywiec, rozpoczętych 1 kwietnia br. ogólnopolską kampanią outdoorową w największych miastach Polski. Poszczególne elementy prowadzonej kampanii łączy koncepcja trwałych wartości i niezmiennej jakości piwa Żywiec w kontekście zmieniającego się świata.

Każda z dwóch 30-sekundowych reklam piwa Żywiec składa się z sekwencji połączonych ze sobą historii, pokazujących ewoluujący świat. Całość kończy przesłanie: „prawie wszystko się zmienia, ale najwyższa jakość i najlepszy smak Żywca pozostają niezmienne".

- Zależało nam, aby nowa reklama akcentowała pozycję Żywca jako marki o ponadczasowej jakości - komentuje Szymon Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu marek premiowych.

Najnowsza kampania telewizyjna Żywca prezentowana będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych przez kilka najbliższych miesięcy. Poprzedzająca ją ogólnopolska kampania outdoorowa potrwa do końca kwietnia br.

Autorem pomysłu kreatywnego jest agencja Just, spoty wyreżyserował Paweł Borowski, zaś za produkcję filmową odpowiada Opus Film. Kampanię telewizyjną zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith Optimedia, a kampanię outdoorową - dom mediowy Media Concept.

Grupa Żywiec S.A. jest jednym z największych producentów piwa w Polsce oraz częścią Grupy Heineken. Rocznie sprzedajemy pow.
13 mln hl piwa produkowanego w naszych pięciu browarach (Żywcu, Warce, Elblągu, Leżajsku i Cieszynie).

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane