Żywiec Zdrój namawia do picia wody

Autor: epr.pl 10 września 2009 10:36

We wrześniu ruszyła ogólnopolska kampania „Mamo, tato, wolę wodę!", której celem jest podkreślenie roli wody w codziennej diecie dziecka


Firma Żywiec Zdrój S.A., organizator programu, rozpoczęła działania skierowane do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz rodziców. Ich celem jest zachęcenie najmłodszych do picia wody. Projekt zasięgiem obejmie 1100 przedszkoli i 1100 szkół podstawowych z czterdziestu miast Polski. Jego założeniem jest edukacja dzieci w wieku 3 - 9 lat i ich rodziców na temat konieczności regularnego uzupełniania wody w organizmie.

Program „Mamo, tato, wolę wodę!" wspierają działania reklamowe, które będą prowadzone do końca października br. Za kreację kampanii ATL, prowadzonej w prasie, telewizji, Internecie oraz outdoor odpowiada agencja Young&Rubicam. Natomiast opracowanie działań BTL, w tym key visual`u programu, komunikacji w punktach sprzedaży oraz nowej odsłony butelki wody Żywiec Zdrój zostało powierzone agencji SF1. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane