REKLAMA
REKLAMA

Żywiec Zdrój przekonuje do picia wody

Autor: epr.pl 6 sierpnia 2009 11:20

Zespół Garden of Words zrealizuje dwie kampanie PR dla marki Żywiec Zdrój, w tym kampanię edukacyjną prowadzoną pod hasłem „Mamo, tato, wolę wodę".

REKLAMA

Celem programu jest przekonanie rodziców i dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, że spożywanie wody niegazowanej jest najlepszym sposobem na zaspokojenie pragnienia dziecka oraz źródłem jego zdrowia i prawidłowego rozwoju. Garden of Words poprowadzi również projekt skierowany do kobiet w ciąży i karmiących piersią. Jego założeniem jest dotarcie do przyszłych i obecnych matek z informacją o rekomendacji opracowanej przez Polskie Towarzystwo Ginekologiczne, dotyczącej zalecanej jakości wody i jej dziennej ilości spożycia.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA