LPP debiutuje na Białorusi

Autor: pr 18 kwietnia 2017 13:06

LPP debiutuje na Białorusi Sklep Reserved w Mińsku, fot. materiały prasowe

LPP SA inauguruje obecność na Białorusi otwierając swoje pierwsze sklepy marki Reserved oraz Cropp i House. Firma zdecydowała się na realizację projektu w oparciu o model franczyzowy przy współpracy z dwoma lokalnymi partnerami – firmą Rapa Group (Reserved) oraz TDM IMPORT (Cropp, House).

- To kolejny krok w realizacji naszej strategii rozwoju na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Nasze marki są znane Białorusinom od wielu lat. Dzięki otwarciu w Mińsku jego mieszkańcy nie będą już musieli podróżować do innych miejscowości na Litwie, czy Polsce w poszukiwaniu produktów tak cenionych przez naszych wschodnich sąsiadów. Jesteśmy dumni z tego, że jako jedni z pierwszych inaugurujemy obecność marek modowych w najnowocześniejszym obiekcie handlowym Białorusi, tym bardziej, że debiut naszej marki spotkał się z ogromnym zainteresowaniem Białorusinów – mówi Grzegorz Jarocki, odpowiedzialny rozwój sieci franczyzowej LPP za granicą.

Dwukondygnacyjny salon flagowego brandu o powierzchni 2000 metrów kwadratowych został otwarty 15 kwietnia w Mińsku w Galerii Mińsk Mall. Firma planuje otwarcie na Białorusi do trzech kolejnych placówek swojej największej marki w ciągu najbliższych dwóch lat. Jest to związane z umacnianiem pozycji lidera branży w Europie Środkowej i Wschodniej. Poza granicami Polski, w całym tym regionie oraz w krajach bałtyckich otwarto już ponad 400 salonów marek z portfolio spółki.

Niemal równocześnie z debiutem Reserved, w tym samym Centrum Handlowym – Gallerii Mińsk rozpoczęły działalność sklepy młodzieżowych brandów LPP: House oraz Cropp. Także w tym przypadku przedsięwzięcie zostało zrealizowane w oparciu o współpracę franczyzową z innym, sprawdzonym, lokalnym partnerem – TDM IMPORT. LPP planuje kolejne otwarcia sklepów tych marek i wykorzystywanie potencjału, jaki stanowić będą atrakcyjne lokalizacje handlowe w tym kraju.

Mając na uwadze znaczenie rynków Europy Wschodniej, w 2017 roku LPP planuje uruchomienie sklepów internetowych dla Rosji i Ukrainy, w których dostępne będą kolekcje wszystkich pięciu brandów, czyli Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 2900

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane