Środa, 1 października 2014 r.
Wyniki wyszukiwania dla słowa kluczowego: Alfred Kubczak RSS

Biedronka: Akcje tematyczne pozytywnie wpływają na naszą sprzedaż

Jesteśmy bardzo konsekwentni jeśli chodzi o budowanie oferty dla naszych klientów. Na co dzień opieramy ją na starannie wyselekcjonowanych produktach, które tworzą bazę oferty. Ta również jest konsekwentnie odnawiana, co roku około 30 proc. znajdujących się w stałej ofercie produktów jest wymienianych na nowsze i lepsze - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska.

2014-05-30 10:12 » czytaj więcej

Biedronka: Perspektywa wprowadzenia płatności kartą coraz bliższa

Jeżeli obniżka za transakcje kartą będzie szła w zapowiedzianym kierunku, perspektywa wprowadzenia płatności kartą w Biedronce staje się bardzo nieodległa - mówi Gazecie.pl Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci.

2014-03-28 17:49 » czytaj więcej

Biedronka chce być obecna w mediach społecznościowych

Sieć dyskontów Biedronka, do tej pory nieobecna na portalach społecznościowych, planuje taki ruch. Rozważa też wprowadzenie płatności kartami, gdy obniżą się koszty transakcyjne - mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska.

2014-02-27 16:30 » czytaj więcej

Biedronka o planach rozwoju marki własnej

- W naszym asortymencie obecnie ok. 60 proc. stanowią marki dedykowane sieci Biedronka. Marki własne, tworzone przez dystrybutorów, coraz częściej są traktowane i odbierane przez klientów jako samodzielne, silne brandy, na równi z producenckimi. Marka produktu jest tylko jednym z czynników, którymi kierują się klienci przy wyborze produktu - na równi z jego składem, jakością czy opakowaniem - komentuje Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska S.A.

2014-01-22 13:24 » czytaj więcej

Alfred Kubczak na VI FRSiH: Elastyczności formatu dyskontu zawdzięczamy dynamikę rozwoju Biedronki

- Od początku rozwoju Biedronkę cechowała duża elastyczność jeśli chodzi o format i otwieramy sklepy o powierzchni od 400-1200 mkw. Tej elastyczności zawdzięczamy dynamikę rozwoju. Nie jest łatwe zarządzanie tak złożoną siecią, w sytuacji kiedy mamy inny filar strategiczny - jakim jest spójność oferty i ceny w skali całego kraju - mówił Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska, w czasie sesji pt. "Dyskonty - wpływ ekspansywnego formatu na handel i przemysł spożywczy w Polsce" podczas VI FRSiH.

2013-11-07 18:17 » czytaj więcej

Andrzej Wojciechowicz na VI FRSiH: Jest dużo elementów, które sprzyjają dyskontom, jednak inne formaty również się rozwijają

Myśląc o perspektywach rynku handlu, bardzo trudno jest przewidzieć, bo wszystko dynamicznie się zmienia. Rynek kształtują trzy najistotniejsze elementy: oferujący produkt detalista, konsument i producent. Te trzy podmioty decydują o kształcie i o przyszłości rynku handlu w Polsce - mówił Andrzej Wojciechowicz z FMCG Business Consulting, podczas VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu, podczas sesji „Dyskonty - wpływ ekspansywnego formatu na handel i przemysł spożywczy w Polsce".

2013-11-06 19:24 » czytaj więcej

VI FRSiH: Czy Biedronka jest naprawdę najtańszym sklepem?

Biedronka nie jest sklepem najtańszym w Polsce, ale takim, który potrafił wykreować wizerunek najtańszego sklepu - mówił Roman Górny, prezes Herbapolu-Lublin SA, podczas sesji „Dyskonty - wpływ ekspansywnego...

2013-11-06 16:56 » czytaj więcej

Biedronka: Cena jest wciąż istotnym kryterium zakupu

Według naszych informacji cena jest wciąż niezwykle ważna dla polskiego konsumenta i to jest bez wątpienia jeden z głównych czynników podejmowania decyzji, natomiast od dawna już mówiliśmy o tym, że sama niska cena to nie wszystko. Musi za nią iść odpowiednia jakość - mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Alfred Kubczak, dyrektor ds. relacji zewnętrznych w firmie Jeronimo Martins Polska, która jest właścicielem sklepów Biedronka. Dlatego, jak podkreśla, sieć szuka coraz to nowych dostawców w Polsce. Na stałe współpracuje z ok. 500 producentami.

2013-10-15 09:27 » czytaj więcej

Biedronka medialnym liderem wśród sieci handlowych

Sieć Biedronka zwyciężyła w tegorocznej edycji rankingu Top Marka 2013 wśród sieci handlowych. Marka Biedronka okazała się liderem w swojej kategorii, zarówno pod względem liczby publikacji, jak i ich zasięgu oraz wydźwięku. Tegoroczną edycję rankingu przygotowano na podstawie analizy ok. 230 tysięcy tekstów prasowych z ponad tysiąca tytułów prasowych o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Analizie poddano wizerunek 50 marek z 10 branż najszerzej obecnych na łamach prasy w ciągu 12 miesięcy - od 1 lipca 2012 do 30 czerwca br. Marka Biedronka pojawiła się w tym czasie w blisko 4,5 tys. publikacji.

2013-10-02 10:27 » czytaj więcej

Biedronka: Obniżka interchange do 0,5 proc. wartości transakcji to dla nas zbyt mało

Zapowiadane obniżki opłat od transakcji kartą są wciąż zbyt niskie, by sieć Biedronka zdecydowała się na wprowadzenie płatności kartą w swoich sklepach. W obecnych warunkach, kiedy opłata wynosi 1,5 procent wartości transakcji oznaczałoby to wzrost cen w sklepach sieci. Portugalska sieć zamierza więc wciąż rozwijać sieć bankomatów, zarówno w sklepach, jak i w ich pobliżu.

2013-03-13 09:07 » czytaj więcej

POLECAMY W SERWISACH