Sobota, 1 listopada 2014 r.
Wyniki wyszukiwania dla słowa kluczowego: Alfred Kubczak RSS

W miejscu Feminy obok Biedronki być może powstanie sala kinowa

Jeronimo Martins na miejscu Kina Femina planuje wybudować sklep oraz oddzielnie salę kinową na 100 miejsc - informuje gazeta.pl.

2014-10-02 21:05 » czytaj więcej

Biedronka: Akcje tematyczne pozytywnie wpływają na naszą sprzedaż

Jesteśmy bardzo konsekwentni jeśli chodzi o budowanie oferty dla naszych klientów. Na co dzień opieramy ją na starannie wyselekcjonowanych produktach, które tworzą bazę oferty. Ta również jest konsekwentnie odnawiana, co roku około 30 proc. znajdujących się w stałej ofercie produktów jest wymienianych na nowsze i lepsze - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska.

2014-05-30 10:12 » czytaj więcej

Biedronka: Perspektywa wprowadzenia płatności kartą coraz bliższa

Jeżeli obniżka za transakcje kartą będzie szła w zapowiedzianym kierunku, perspektywa wprowadzenia płatności kartą w Biedronce staje się bardzo nieodległa - mówi Gazecie.pl Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci.

2014-03-28 17:49 » czytaj więcej

Biedronka chce być obecna w mediach społecznościowych

Sieć dyskontów Biedronka, do tej pory nieobecna na portalach społecznościowych, planuje taki ruch. Rozważa też wprowadzenie płatności kartami, gdy obniżą się koszty transakcyjne - mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska.

2014-02-27 16:30 » czytaj więcej

Biedronka o planach rozwoju marki własnej

- W naszym asortymencie obecnie ok. 60 proc. stanowią marki dedykowane sieci Biedronka. Marki własne, tworzone przez dystrybutorów, coraz częściej są traktowane i odbierane przez klientów jako samodzielne, silne brandy, na równi z producenckimi. Marka produktu jest tylko jednym z czynników, którymi kierują się klienci przy wyborze produktu - na równi z jego składem, jakością czy opakowaniem - komentuje Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska S.A.

2014-01-22 13:24 » czytaj więcej

Alfred Kubczak na VI FRSiH: Elastyczności formatu dyskontu zawdzięczamy dynamikę rozwoju Biedronki

- Od początku rozwoju Biedronkę cechowała duża elastyczność jeśli chodzi o format i otwieramy sklepy o powierzchni od 400-1200 mkw. Tej elastyczności zawdzięczamy dynamikę rozwoju. Nie jest łatwe zarządzanie tak złożoną siecią, w sytuacji kiedy mamy inny filar strategiczny - jakim jest spójność oferty i ceny w skali całego kraju - mówił Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska, w czasie sesji pt. "Dyskonty - wpływ ekspansywnego formatu na handel i przemysł spożywczy w Polsce" podczas VI FRSiH.

2013-11-07 18:17 » czytaj więcej

Andrzej Wojciechowicz na VI FRSiH: Jest dużo elementów, które sprzyjają dyskontom, jednak inne formaty również się rozwijają

Myśląc o perspektywach rynku handlu, bardzo trudno jest przewidzieć, bo wszystko dynamicznie się zmienia. Rynek kształtują trzy najistotniejsze elementy: oferujący produkt detalista, konsument i producent. Te trzy podmioty decydują o kształcie i o przyszłości rynku handlu w Polsce - mówił Andrzej Wojciechowicz z FMCG Business Consulting, podczas VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu, podczas sesji „Dyskonty - wpływ ekspansywnego formatu na handel i przemysł spożywczy w Polsce".

2013-11-06 19:24 » czytaj więcej

VI FRSiH: Czy Biedronka jest naprawdę najtańszym sklepem?

Biedronka nie jest sklepem najtańszym w Polsce, ale takim, który potrafił wykreować wizerunek najtańszego sklepu - mówił Roman Górny, prezes Herbapolu-Lublin SA, podczas sesji „Dyskonty - wpływ ekspansywnego...

2013-11-06 16:56 » czytaj więcej

Biedronka: Cena jest wciąż istotnym kryterium zakupu

Według naszych informacji cena jest wciąż niezwykle ważna dla polskiego konsumenta i to jest bez wątpienia jeden z głównych czynników podejmowania decyzji, natomiast od dawna już mówiliśmy o tym, że sama niska cena to nie wszystko. Musi za nią iść odpowiednia jakość - mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Alfred Kubczak, dyrektor ds. relacji zewnętrznych w firmie Jeronimo Martins Polska, która jest właścicielem sklepów Biedronka. Dlatego, jak podkreśla, sieć szuka coraz to nowych dostawców w Polsce. Na stałe współpracuje z ok. 500 producentami.

2013-10-15 09:27 » czytaj więcej

Biedronka medialnym liderem wśród sieci handlowych

Sieć Biedronka zwyciężyła w tegorocznej edycji rankingu Top Marka 2013 wśród sieci handlowych. Marka Biedronka okazała się liderem w swojej kategorii, zarówno pod względem liczby publikacji, jak i ich zasięgu oraz wydźwięku. Tegoroczną edycję rankingu przygotowano na podstawie analizy ok. 230 tysięcy tekstów prasowych z ponad tysiąca tytułów prasowych o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Analizie poddano wizerunek 50 marek z 10 branż najszerzej obecnych na łamach prasy w ciągu 12 miesięcy - od 1 lipca 2012 do 30 czerwca br. Marka Biedronka pojawiła się w tym czasie w blisko 4,5 tys. publikacji.

2013-10-02 10:27 » czytaj więcej

POLECAMY W SERWISACH