Słowo kluczowe: Nielsen RSS
-
2019-11-26 14:08
Dyskonty i sklepy specjalistyczne idą łeb w łeb w kategorii "produkty świeże"
Produkty świeże, czyli: mięso, pieczywo, wędliny, warzywa i owoce przeważają o podjęciu decyzji odnośnie miejsca zakupów. Najczęściej kupujemy je w dyskontach i sklepach specjalistycznych, tak wynika z raportu...
-
-
2019-11-25 10:28
Co drugi Polak uważa, że teraz jest dobry czas na wydawanie pieniędzy
- Polacy z wynikiem 102 punktów wciąż są w czołówce Europy pod względem optymizmu konsumentów. Od Danii, lidera spośród europejskich rynków, dzieli nas zaledwie 16 punktów. Mimo delikatnego spadku w porównaniu do III kwartału 2018 (-1 punkt), wciąż niemal 60 proc. z nas pozytywnie ocenia swoją sytuację finansową w kolejnych 12 miesiącach, ponad 55 proc. jest zadowolonych z perspektyw na rynku pracy, a niemal co drugi Polak uważa, że to dobry czas na wydawanie pieniędzy - tak komentuje wyniki Indeksu Zadowolenia Konsumentów za III kwartał 2019 roku Karolina Zajdel - Pawlak, dyrektor zarządzająca Nielsen Connect w Polsce.
-
2019-11-21 09:53
Gin, rum i whisky najszybciej rosnącymi kategoriami alkoholi
Rzeka warta 36,2 mld zł wypływa z danych firmy Nielsen na temat sprzedaży napojów wyskokowych. W modzie są teraz droższe wersje whisky, gin i rum - informuje "Rzeczpospolita".
-
2019-10-30 09:50
Sprzedaż FMCG wsparta gazetkami wynosi 5 mld zł
Łączna sprzedaż wsparta gazetką na rynku spożywczym stanowi 19% całkowitej wartości sprzedaży i wynosi ponad 5 mld złotych. Poziom ten jest stabilny od 4 lat - wynika z danych Nielsena, który przeprowadził badanie na zlecenie CTRL System, zajmującej się dystrybucją gazetek promocyjnych dla sieci handlowych.
-
2019-10-28 09:43
Miesięczną sprzedaż napoju Fuzetea to 9,3 mln zł, Big Milka Intense 7,5 mln zł
Każdego roku na rynku pojawiają się tysiące nowych artykułów FMCG. Nielsen wybrał te najbardziej przełomowe, które jednocześnie osiągają największą sprzedaż. Jak podaje firma, napój Fuzetea osiągnął średnią miesięczną sprzedaż na poziomie 9,3 mln zł, lody Big Milk Intense - 7,5 mln zł, a pasta do zębów Colgate Natural Extracts Charcoal - 0,6 mln zł.
-
2019-10-16 09:16
Mleczna Dolina z Biedronki i Pilos z Lidla to najczęściej kupowane marki własne
30,6 mld zł wyniosła w 2018 roku sprzedaż marek własnych rosnąc o 5,2% w stosunku do roku poprzedniego. To 20,1% sprzedaży produktów FMCG w Polsce. Dyskonty odpowiedzialne za 81,8% tej sprzedaży, stworzyły potęgę...
-
2019-10-15 10:21
Ponad połowa internautów chociaż raz w ostatnim półroczu kupiła w sieci produkty FMCG
Według 10. edycji rankingu portalu Opineo.pl, internauci najlepiej oceniają sklepy internetowe eobuwie.com.pl, North.pl, Aptekagemini.pl.
-
2019-08-28 10:18
Nielsen: Sprzedaż w dyskontach wzrosła rdr o 9,5 proc., w małych sklepach o 6 proc.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy, zakończonych w lipcu 2019 roku, sprzedaż żywności w sklepach w Polsce wzrosła o 5,6 proc. rok do roku, przy czym sklepy dyskontowe zanotowały wzrost o 9,5 proc., a mały format wzrost o 6...
-
2019-08-26 12:58
Nielsen: Polacy uczą się eko trendu w branży kosmetycznej
Z raportu Nielsena wynika, że prawie 40 proc. Polaków zwraca uwagę na kwestie ekologii i naturalności w trakcie zakupów i są to nie tylko młodzi mieszkańcy dużych miast, ale również ci pochodzący z obszarów wiejskich...
-
2019-08-23 09:03
Piwa bezalkoholowe okazały się strzałem w dziesiątkę
Piwa bezalkoholowe stają się coraz bardziej popularne, a ich sprzedaż rośnie w ogromnym tempie. Stały się zatem branżowym tzw. "must have" dla producentów, bo okazały się strzałem w dziesiątkę. Teraz producenci - zarówno duzi jak i mali - widzą w nich szansę na rozwój biznesu i siłę napędową rynku.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- Cz 21:53 GIS ostrzega: bambusowy kubek Bamboo Geo nie nadaje się do kontaktu z żywnością
- Cz 21:48 LPP wyemitował obligacje o wartości 300 mln zł
- Cz 21:43 Skiba: Podatek handlowy, prędzej czy później, wejdzie w życie
- Cz 21:40 20 lat za oszustwa na portalach aukcyjnych
- Cz 20:23 Grupa Metro z najlepszym wynikiem w hurcie od 10 lat m.in. dzięki Europie...
- Cz 15:06 EY: 6 kluczowych zasad na drodze do rentownego wzrostu
- Cz 14:16 Empik najemcą N-Parku
- Cz 14:04 Złote Tarasy z nowym najemcą gastronomicznym
-
Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
-
Kaufland bierze siódmą lokalizację Tesco?
-
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Allegro
-
Kaufland z kolejnym butelkomatem w sklepie. Czy Lidl pójdzie za tym przykładem?
-
Do końca grudnia sklepy muszą złożyć wnioski o wpis do BDO
-
Listopad w handlu: Tesco zmierza do mety, debiut Eurospara, nowe koncepty...
- 1 Spółki Piotra i Pawła chcą, by najwięksi wierzyciele poparli układ. Prawnik...
- 2 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- 3 Piotr Korek po niespełna roku spędzonym w Heriot przechodzi do Napollo
- 4 Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
- 5 Intermarche wycofuje się z Warszawy i Białej Podlaskiej. To już 12. sklep...
- 6 Tesco wystawia na świąteczną licytację kolację z ...Martinem Behanem
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.