Środa, 26 listopada 2014 r.
Wyniki wyszukiwania dla słowa kluczowego: asortyment RSS

24supermarket.pl wprowadza asortyment na Wielkanoc

W okresie poprzedzającym Wielkanoc, strona internetowa 24supermarket.pl będzie w świątecznym klimacie. - Rozpoczęliśmy właśnie sprzedaż ryb w tym śledzi w różnej postaci, czekoladowych króliczków, kurczaczków, baranków z cukru, ciast wielkanocnych m.in. babki i innego świątecznego asortymentu - mówi Weronika Rosińska, przedstawicielka internetowej placówki znajdującej się pod skrzydłami sieci WSS Mokpol.

2011-04-05 11:21 » czytaj więcej

E-sklep Spiżarnia liczy na dwukrotny wzrost sprzedaży przed Wielkanocą

- Liczę, że przed świętami wielkanocnymi sprzedaż wzrośnie, obrót dzienny jest wówczas wyższy nawet o 250 proc. w porównaniu do zwykłych dni. Niemniej z naszego punktu widzenia najlepszym czasem jest Boże Narodzenie i koniec roku. Wtedy sprzedajemy najwięcej koszy prezentowych - mówi Beata Martynowska, właścicielka e-sklepu Spiżarnia.net.

2011-03-23 12:48 » czytaj więcej

Netto poszerzy asortyment produktów marki własnej

- Będziemy pracować nad zwiększaniem udziałów marki własnej w naszym asortymencie, tak pod względem liczby produktów, jak i ich udziału w sprzedaży - mówi Sławomir Nitek, wicedyrektor Netto Polska. Obecnie na półkach sklepów sieci Netto można znaleźć ok. 180 produktów. Do końca roku w sklepach może się pojawić kolejnych kilkanaście artykułów pod własną marką.

2011-03-22 20:47 » czytaj więcej

WSS Śródmieście stawia na kontakt z klientem

Anna Tylkowska, prezes WSS Śródmieście uważa, że placówki spółdzielni są bardziej zorientowane na klienta niż supermarkety. Ekspedientki mają kontakt z klientem, który nie jest anonimowy i zawsze może liczyć na pomoc personelu.

2011-03-11 11:28 » czytaj więcej

Warto przygotować specjalną ofertę na Dzień Kobiet

- W ubiegłym roku po raz pierwszy w Dzień Kobiet można było kupić u nas kwiaty. Pomysł się sprawdził, więc w tym roku również pojawią się w sklepie tulipany w cenie 2 zł za sztukę. W ten dzień eksponujemy również słodycze w pobliżu strefy kas oraz proponujemy promocyjne ceny win - mówi kierowniczka sklepu osiedlowego na warszawskiej Pradze-Południe.

2011-03-08 11:29 » czytaj więcej

JMD: Sklepy muszą zmieniać się stale, aby dopasować się do wymagań klientów

W 2010 roku Jeronimo Martins Dystrybucja przeprowadziło zmianę wewnętrznej wizualizacji wszystkich placówek. Zaprojektowano także nowe stroje dla pracowników. Jednak jak zapewnia kierownictwo nie są to żadne nowości, bo sklepy muszą nieustannie dostosowywać się do rosnących wymagań klientów.

2011-01-26 15:32 » czytaj więcej

Dostosowanie asortymentu do potrzeb klientów kluczowe dla małych sklepów

- Z naszej perspektywy ten rok nie był dobry. Drobny handel się nie rozwija, a raczej skupia na tym, jak utrzymać klientów dzięki poprawie standardów obsługi oraz dopasowania asortymentu do oczekiwań kupujących - uważa Krzysztof Kowalnik, właściciel sieci Promyk.

2010-12-24 08:08 » czytaj więcej

Małe sklepy zimą mogą zwiększyć sprzedaż

Zima daje się we znaki również handlowcom. - Niewątpliwie wpływa na prowadzenie działalności, jednak dla małych, lokalnych sklepów może być to okres wzmożonej sprzedaży - uważa Krzysztof Kowalnik, właściciel sieci Promyk.

2010-12-23 10:26 » czytaj więcej

Karpie poniżej 7 zł są karmione antybiotykami

W hipermarketach Real można było kupić karpia w cenie 6,98 zł za kg. Jak mówią eksperci, ryba w takiej cenie powinna wywołać podejrzenie u kupującego. Z całą pewnością była karmiona granulatem i antybiotykami - podaje Gazeta Wyborcza.

2010-12-13 07:48 » czytaj więcej

Twój Market nie boi się konkurencji Tesco i Biedronki

Sklep został otwarty 20 listopada. Powierzchnia obiektu liczy 2 tys. mkw., z czego 900 mkw. zajmuje sala sprzedaży. 450 mkw. zajmą najemcy. Do wynajęcia pozostał w już tylko jeden boks handlowy.

2010-11-24 09:18 » czytaj więcej

POLECAMY W SERWISACH