Wyniki wyszukiwania dla słowa kluczowego: asortyment RSS

Produkty FC Pszczółka w lubelskich sklepach E. Leclerc

Lubelska Fabryka Cukierków "Pszczółka" Sp. z o.o. rozpoczyna dystrybucję swojej oferty w sieci hipermarketów E. Leclerc. Oferta będzie dostępna w dwóch marketach na terenie Lublina.

2012-03-20 13:10 » czytaj więcej

Greckie produkty w kolejnych placówkach WSS Śródmieście

Od lipca ub. roku WSS Śródmieście współpracuje z firmą The Greek Gourment, zajmującą się importem greckich artykułów spożywczych wysokiej jakości. Po ich wprowadzeniu do wybranych placówek spółdzielni, w tym roku postanowiono rozszerzyć sprzedaż w kolejnych placówkach.

2012-02-17 10:51 » czytaj więcej

Ekspert: Właściciele sklepów muszą wykazać inicjatywę we wspieraniu sprzedaży

- 20 proc. kupujących lubi wypróbowywać nowe produkty, a producenci zwykle dysponują dodatkowymi budżetami na ich wprowadzenie. Nie zawsze jednak wiadomo, w których kategoriach planować zwiększone aktywności np. w...

2011-07-05 22:46 » czytaj więcej

W ciągu pięciu lat Ruch wyda na inwestycje 165 mln zł

Ruch zmienia logo i wizerunek oraz wizualizacje kiosków, rozszerza asortyment, wprowadza sprzedaż kawy oraz inwestuje w lokalizacje w centrach handlowych. Wszystko, by zostać liderem rynku małego formatu w Polsce....

2011-06-21 12:20 » czytaj więcej

Sieć Torimpex stawia na tradycyjne święta

- Asortyment na Wielkanoc nie będzie się zasadniczo różnił od tego, co na dzień można kupić w naszych sklepach. Stawiamy na tradycyjne święta, a nowości w ofercie pojawią się na bieżąco - mówi Janina Bruź, prezes Torimpex Trade.

2011-04-18 10:06 » czytaj więcej

24supermarket.pl wprowadza asortyment na Wielkanoc

W okresie poprzedzającym Wielkanoc, strona internetowa 24supermarket.pl będzie w świątecznym klimacie. - Rozpoczęliśmy właśnie sprzedaż ryb w tym śledzi w różnej postaci, czekoladowych króliczków, kurczaczków, baranków z cukru, ciast wielkanocnych m.in. babki i innego świątecznego asortymentu - mówi Weronika Rosińska, przedstawicielka internetowej placówki znajdującej się pod skrzydłami sieci WSS Mokpol.

2011-04-05 11:21 » czytaj więcej

E-sklep Spiżarnia liczy na dwukrotny wzrost sprzedaży przed Wielkanocą

- Liczę, że przed świętami wielkanocnymi sprzedaż wzrośnie, obrót dzienny jest wówczas wyższy nawet o 250 proc. w porównaniu do zwykłych dni. Niemniej z naszego punktu widzenia najlepszym czasem jest Boże Narodzenie i koniec roku. Wtedy sprzedajemy najwięcej koszy prezentowych - mówi Beata Martynowska, właścicielka e-sklepu Spiżarnia.net.

2011-03-23 12:48 » czytaj więcej

Netto poszerzy asortyment produktów marki własnej

- Będziemy pracować nad zwiększaniem udziałów marki własnej w naszym asortymencie, tak pod względem liczby produktów, jak i ich udziału w sprzedaży - mówi Sławomir Nitek, wicedyrektor Netto Polska. Obecnie na półkach sklepów sieci Netto można znaleźć ok. 180 produktów. Do końca roku w sklepach może się pojawić kolejnych kilkanaście artykułów pod własną marką.

2011-03-22 20:47 » czytaj więcej

WSS Śródmieście stawia na kontakt z klientem

Anna Tylkowska, prezes WSS Śródmieście uważa, że placówki spółdzielni są bardziej zorientowane na klienta niż supermarkety. Ekspedientki mają kontakt z klientem, który nie jest anonimowy i zawsze może liczyć na pomoc personelu.

2011-03-11 11:28 » czytaj więcej

Warto przygotować specjalną ofertę na Dzień Kobiet

- W ubiegłym roku po raz pierwszy w Dzień Kobiet można było kupić u nas kwiaty. Pomysł się sprawdził, więc w tym roku również pojawią się w sklepie tulipany w cenie 2 zł za sztukę. W ten dzień eksponujemy również słodycze w pobliżu strefy kas oraz proponujemy promocyjne ceny win - mówi kierowniczka sklepu osiedlowego na warszawskiej Pradze-Południe.

2011-03-08 11:29 » czytaj więcej

POLECAMY W SERWISACH