Poniedziałek, 24 listopada 2014 r.
Wyniki wyszukiwania dla słowa kluczowego: kampania reklamowa RSS

Ruszyła świąteczna kampania marki Nivea

Ruszyła świąteczna kampania Nivei, w ramach której można przez internet złożyć najbliższym życzenia, które zostaną pokazane w reklamach marki w czasie Bożego Narodzenia.

2013-11-26 09:42 » czytaj więcej

Coca-Cola ruszyła ze świąteczną kampanią

Coca-Cola rozpoczyna świąteczną kampanię "Ja też w Ciebie wierzę". Jak zwykle w swoich działaniach - zachęca do dzielenia się życzliwością i miłością. Głównym elementem akcji jest spot telewizyjny.

2013-11-25 09:47 » czytaj więcej

Niestandradowa reklama wody Vytautas

Woda Vytautas reklamowana w Polsce na trawienie, stres i kaca - podaje portal Marketing Przy Kawie.

2013-11-22 09:31 » czytaj więcej

Rozpoczęła się kampania reklamowa cukru pudru marki Cukier Królewski

W spocie cukru pudru marki Cukier Królewski do odbiorców przemawia sam produkt, deklarując, że przydaje się do przygotowywania wielu różnych wypieków - co pokazują prezentowane sekwencje. Podsumowuje to slogan "Życie...

2013-11-21 09:58 » czytaj więcej

Nowy wariant Lenor Parfumelle wsparty kampanią

Ruszyła kampania płynu do płukania tkanin Lenor Parfumelle reklamująca jego nowy wariant - Innocent.

2013-11-20 10:05 » czytaj więcej

Ruszyła kampania reklamowa koncentratu pomidorowego Pudliszki

W telewizji, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa koncentratu pomidorowego Pudliszki.

2013-11-20 09:38 » czytaj więcej

Z.T. Kruszwica wspiera kampanią Smakowitą Pajdę

Startuje kampania telewizyjna i outdoorowa wprowadzająca na rynek nowy produkt firmy Z.T. „Kruszwica" S.A., o nazwie Smakowita Pajda.

2013-11-19 10:15 » czytaj więcej

Perfecta promuje swoje produkty przed telewizyjnym talent show

Marka Perfecta rozpoczęła promocję nowej linii perfumowanych kosmetyków do pielęgnacji ciała - Pin-up. W ramach kampanii reklamowej w TVP przed programem „The Voice of Poland" emitowany będzie billboard sponsorski.

2013-11-18 10:41 » czytaj więcej

Ekspert: Wojna między Lidlem a Biedronką toczy się o świadomość marki

Wojna pomiędzy Lidlem i Biedronką nie toczy się w obszarze cen. To batalia o świadomość marki, oparta na zupełnie różnych założeniach strategicznych. I, co ważniejsze, działania te przynoszą efekty dla jednych i dla...

2013-11-18 09:30 » czytaj więcej

Diablo Włodarczyk w reklamie piwa Wojak

Rozpoczęła się kampania piwa Wojak z nowym ambasadorem marki. Głównym elementem działań jest spot reklamowy z udziałem boksera Krzysztofa „Diablo" Włodarczyka. Kampania ruszyła 14 listopada i potrwa przynajmniej...

2013-11-15 12:50 » czytaj więcej

POLECAMY W SERWISACH