Niedziela, 25 stycznia 2015 r.
Wyniki wyszukiwania dla słowa kluczowego: piekarnia RSS

Piekarnie Putka powiększają sieć sprzedaży

Pod koniec ubiegłego roku Piekarnie Cukiernie Putka uruchomiły pięć nowych sklepów firmowych.

2015-01-22 12:55 » czytaj więcej

Piekarnia Grzybki powiększa sieć sklepów firmowych

Przy ul. Nowolipki róg Jana Pawła na warszawskim Muranowie powstał kolejny sklep firmowy Piekarni Grzybki.

2015-01-19 09:51 » czytaj więcej

Klienci modnych piekarni stawiają na jakość

Branża piekarnicza od 10 lat ma się coraz gorzej. Ale spadki nie dotyczą pieczywa z górnej półki. Pomysły na modne dzisiaj piekarnie-bistra przywędrowały do nas prosto z Francji - podaje Onet.pl za Franchising.pl.

2015-01-10 20:01 » czytaj więcej

Kolejny punkt sieci Pod Telegrafem

W grudniu sieć Pod Telegrafem uruchomiła sklep w Brzesku, przy ul. Rynek 24.

2014-12-22 12:56 » czytaj więcej

Nowakowski Gorąco Polecam wraca na jedną z głównych ulic Warszawy

Sieć sklepów Nowakowski Gorąco Polecam uruchomiła kolejny lokal w Warszawie przy al. Jana Pawła II 17 wejście od ul. Pereca. To powrót na tę stołeczną ulicę - w kwietniu br. został zamknięty punkt na skrzyżowaniu al. Jana Pawła II z l.Elektoralną.

2014-12-18 11:27 » czytaj więcej

Nowe punkty sieci piekarni Putka

Sieć Piekarnie Cukiernie Putka w ostatnim czasie otworzyła trzy nowe sklepy w Warszawie. Placówki są zlokalizowane przy ul. Skarbka z Gór 116 (Białołęka), przy ul. Wałbrzyskiej 48A (Mokotów) oraz przy ul. Skoroszewskiej 5C lok U9 (Ursus).

2014-11-12 12:48 » czytaj więcej

Gorąco Polecam Nowakowski w biurowcu na Mokotowie

Budynek Domaniewska 45 na warszawskim Mokotowie został wynajęty już w 45 proc. Wśród najemców jest m.in. Grupa Polskapresse i kawiarnia Gorąco Polecam Nowakowski.

2014-10-14 11:50 » czytaj więcej

Raport: Producenci wyrobów piekarniczych i mącznych powinni stawiać na sklepy własne

W branży producentów wyrobów piekarniczych i mącznych czynnikiem zwiększającym sprzedaż firm średnich i dużych jest nacisk na większy udział w ofercie produktów klasy premium oraz sprzedaż za pośrednictwem sklepów własnych. Dla firm małych lepszym rozwiązaniem jest skupienie się na sprzedaży produktów masowych w sklepach detalicznych oraz większy niż przeciętnie udział sprzedaży w kanałach nowoczesnych - wynika z raportu "Skuteczne strategie sprzedaży w przemyśle spożywczym", przygotowanego przez Bank BGŻ, SGGW i Millward Brown.

2014-10-07 12:32 » czytaj więcej

Wierzejki i piekarnia Putka z kolejną lokalizacją w stolicy

W Warszawie, wraz z Piekarnią Cukiernią PUTKA, ZM Wierzejki otworzył kolejny sklep firmowy. Punkt jest zlokalizowany przy ul. Wałbrzyskiej 48a.

2014-10-01 13:37 » czytaj więcej

W tym roku zniknie co najmniej 200 piekarni

Nawet mocni na rynku piekarze widzą konieczność walki o dobre imię chleba - informuje "Puls Biznesu".

2014-09-30 09:09 » czytaj więcej

POLECAMY W SERWISACH