Wtorek, 2 września 2014 r.
Wyniki wyszukiwania dla słowa kluczowego: techniki sprzedaży RSS

Brak zainteresowania klientami i zbyt nachalne proponowanie pomocy głównymi błędami sprzedawców

Noworoczne wyprzedaże inicjują często konfliktowe sytuacje z klientami. Eksperci oceniają jednak, że to nie klienci są trudni, problem leży po stronie niekompetentnych pracowników obsługi - pisze wyborcza.biz.

2012-01-04 15:12 » czytaj więcej

Handel stawia na szkolenia z technik sprzedaży

Większość sprzedawców odbywa specjalne szkolenia powadzone przez doświadczonych psychologów oraz trenerów biznesu i wie, co zrobić, by sprzedać klientom droższy produkt za wyższą cenę - pisze onet.pl.

2011-12-02 16:31 » czytaj więcej

Produkty lokalne i ekologiczne wyróżniają ofertę lokalnych detalistów

Lokalni detaliści z małych miejscowości muszą być elastyczni i oferować unikatową wartość. Właściciele mogą utrzymać obroty, znajdując swoją niszę zamiast kopiować ofertę marketu. - Nowych bywalców wsi przyciągają np. lokalne produkty wiejskie czy towary ekologiczne, z naturalnych składników - uważa Łukasz Gajewski, prezes Target BPO.

2010-11-10 11:58 » czytaj więcej

Comarch chce pokazać detalistom sklep przyszłości

W ramach projektu Sklep przyszłości. Comarch Retail Innovation Center zaprezentuje rozwiązania dla branży handlu detalicznego. - Konkurencja wymusza konieczność poszukiwania świeżych pomysłów na przyciągniecie nowych klientów oraz na utrzymaniu przy sklepie obecnych nabywców. Potrzebne są więc rozwiązania zwiększające wartość koszyka zakupowego i redukujące koszty operacyjne - mówi Kamil Góral, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu Comarch ERP.

2010-07-28 13:25 » czytaj więcej

Standard obsługi klienta narzędziem przewagi nad konkurencją

Coraz większy wybór, uginające się od nadmiaru produktów półki sprawiły, że firmy, które chcą utrzymać się na rynku, muszą zachęcać klienta do zakupu, a nie tylko walczyć o niego cenami. Wiele firm klucz do sukcesu dostrzega we wprowadzaniu standardów obsługi klienta. Klient zmienia się, ewoluuje i poddaje emocjom, dlatego ważna jest umiejętność wpasowania się w jego nastroje i potrzeby.

2010-03-15 10:55 » czytaj więcej

POLECAMY W SERWISACH