Słowo kluczowe: wydatki na reklamę RSS
-
2019-12-06 11:51
Handel wydaje najwięcej na reklamę, nie oszczędzają producenci żywności
Po dziewięciu miesiącach br. polski rynek reklamy był wart 6,9 mld zł. Dynamika wyniosła 2,9 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Wzrost przyspieszył z 0,1 proc. w pierwszym kwartale do 6,3 proc. w trzecim. Internet zwiększył swój udział w rynku do 36,5 proc., a wartość wydatków na reklamę telewizyjną spadła o 0,7 proc. - wynika z danych firmy Starcom.
-
-
2019-10-28 13:08
Biedronka wydaje 6 mln zł na reklamę, Żabka prawie 5 mln zł a Lidl prawie 19 mln zł
Trzeci tydzień października przyniósł kolejny rekord w tygodniowych wydatkach na reklamy w tv. Według wyliczeń firmy Nielsen Lidl wydał w tym czasie 18 963 379 zł, Biedronka 6 051 591 zł a Żabka 4 874 861 zł.
-
2019-10-24 11:21
Biedronka zwiększa wydatki reklamowe o ponad jedną trzecią
W okresie od stycznia do września br. Lidl wydał na reklamę w mediach tradycyjnych 629,9 mln zł, właściciel Biedronki i Hebe przeznaczył na ten cel 380,5 mln zł.
-
2019-10-02 14:22
Lidl królem reklamy. Co tydzień wydaje 16 mln zł na promocję w telewizji
Według najnowszych danych firmy Nielsen (okres 9-15 września) sieć Lidl wydala na promocję w telewizji aż 16 014 610 zł. Dla porównania Biedronka przeznaczyła na ten cel 7 601 560 zł. Tydzień wcześniej Lidl wydał 16 928 830 zł, Biedronka 10 761 510 zł.
-
2019-09-16 15:10
Lidl wydaje 16,9 mln zł na reklamę, Biedronka 10,7 mln zł
Z danych firmy Nielsen za okres 2-8 września 2019 r. wynika, że sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 16 928 830 zł, a Biedronka 10 761 510 zł.
-
2019-09-06 11:01
Starcom: Sektor handlowy zwiększa wydatki na reklamę w internecie
Po sześciu miesiącach 2019 r. polski rynek reklamy był wart 4,7 mld zł. Dynamika wyniosła 1,2 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Wzrost przyspieszył z 0,1 proc. w pierwszym kwartale do 2,2 proc. w drugim -...
-
2019-07-29 14:20
Lidl na promocję w mediach tradycyjnych przeznaczył 434,8 mln zł
W pierwszej połowie br. Jeronimo Martins Polska i Ferrero najmocniej zwiększyły wydatki reklamowe, natomiast obniżył je Aflofarm - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
-
2019-05-29 13:53
Lidl wydaje na reklamę trzy razy więcej niż Biedronka
Jak wynika z danych firmy Nielsen, w okresie 13-19 maja br. sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną aż 17 158 300 zł. W tym samym czasie Rossmann wydał 9 639 480 zł, a Biedronka 5 497 170 zł.
-
2019-05-02 09:56
Wielkanoc nie zwiększyła budżetu reklamowego Lidla i Biedronki
W tygodniu poprzedzającym Wielkanoc sieci handlowe nie zwiększyły swoich budżetów reklamowych. Według danych firmy Nielsen za okres 8-14 kwietnia Lidl wydał na reklamy telewizyjne 12 123 330 zł.
-
2019-04-17 11:01
Biedronka w I kw. br. zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną o 57 proc.
Cennikowe wydatki na reklamę (bez rabatów) we wszystkich stacjach w pierwszym kwartale 2019 roku wyniosły łącznie 6,44 mld zł, co oznacza wzrost w skali roku o 4,28 proc. - wynika z danych Nielsen Audience...
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- NASTĘPNA »
- 10:35 PayPo oferuje odroczone płatności klientom Answear.com
- 10:32 PayPo zwieńcza rok umową z Answear.com
- 10:29 Jest nowy udziałowiec w Żabka Polska. Jego udziały są warte 23 mln zł
- 10:22 Szymon Piduch "najdroższym" menedżerem w polskim handlu
- 10:14 Pracownicy Lidl Polska bez bonów świątecznych, ale z Kartą Lidl
- 09:57 Homla najemcą Riviera Gdynia
- 09:13 Włosi szykują prezenty z lokalnych specjałów
- Nd 18:18 Co dalej z pracownikami zamykanych sklepów Tesco? Narzekają na brak informacji
-
Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
-
Kaufland bierze siódmą lokalizację Tesco?
-
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Allegro
-
Do końca grudnia sklepy muszą złożyć wnioski o wpis do BDO
-
Kaufland z kolejnym butelkomatem w sklepie. Czy Lidl pójdzie za tym przykładem?
-
UOKiK: Allegro nadużywało pozycji dominującej. Firma nie zgadza się z zarzutami
- 1 Spółki Piotra i Pawła chcą, by najwięksi wierzyciele poparli układ. Prawnik...
- 2 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- 3 Piotr Korek po niespełna roku spędzonym w Heriot przechodzi do Napollo
- 4 Intermarche wycofuje się z Warszawy i Białej Podlaskiej. To już 12. sklep...
- 5 Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
- 6 Tesco wystawia na świąteczną licytację kolację z ...Martinem Behanem
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.