81 proc. użytkowników aplikacji Rossmann to kobiety

Autor: dlahandlu.pl 20 grudnia 2017 14:48

W ciągu kilku miesięcy aplikacja sklepu Rossmann awansowała do pierwszej dziesiątki najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce.

10 kwietnia Rossmann uruchomił w ramach swojej aplikacji mobilnej Rossmann PL program adresowany do stałych klientów drogerii. W ramach Klubu Rossmann klubowicze jako pierwsi dowiadują się o nowych promocjach, mogą też skorzystać ze zniżek, dopasowanych ofert czy dodatkowego rabatu na wydruk zdjęć. Aplikacja pozwala także zlokalizować sklepy w okolicy oraz zrobić zakupy on-line.

Jak wynika z analiz Spicy Mobile, w październiku br. z Rossmann PL korzystał już co ósmy użytkownik smartfona z systemem Android (11,9 proc.), podczas gdy na początku roku zasięg aplikacji nie przekraczał 0,5%. 

Według badania Spicy Mobile 81% użytkowników to kobiety (dane za październik). Jeżeli chodzi o wiek, dominującą grupą są użytkownicy w wieku 25-34 lata – stanowią oni aż połowę wszystkich korzystających z aplikacji. Dla porównania udział osób w wieku 45 lat i starszych wyniósł tylko 6%. Użytkownicy aplikacji Rossmann PL to też osoby lepiej wykształcone (odsetek osób z wykształceniem wyższym wyniósł w analizowanym okresie 42%) i raczej mieszkańcy dużych aglomeracji (23% mieszka w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE

PARTNER SERWISU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,32

  • Śr

    7,01

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane