Abbyss Glass na EEC 2019: Zamieniamy lustra w nośniki sprzedaży

www.portalspozywczy.pl 20 maja 2019 18:46

Abbyss Glass na EEC 2019: Zamieniamy lustra w nośniki sprzedaży Jakub Kapuścik członek zarządu Abbyss Glass. Fot. PTWP

Zwykłe lustra, które znajdują się w różnych miejscach, staramy się zmienić w nośniki marketingowe i sprzedażowo-informacyjne - mówił Jakub Kapuścik członek zarządu Abbyss Glass podczas debaty „The future of the market. Nowy konsument”, która odbyła się 14 maja 2019 roku w ramach European Start-up Days, które było częścią Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

- Idea luster interaktywnych wzięła się z tego, że ludzie ignorują rzeczy, do których są przyzwyczajeni - na przykład bardzie ciężko jest nam sobie przypomnieć, jaka była reklama w metrze, gdy jechaliśmy do pracy albo co było na billboardzie, kiedy jechaliśmy autostradą. Dlatego nasza firma chciała skorzystać z czegoś, co naturalnie przyciąga ludzkie spojrzenie, ponieważ ludzie lubią na siebie patrzeć i jeżeli widzą lustro, to często automatycznie do niego podchodzą i patrzą na siebie. Lustro jest więc idealną powierzchnią do tego, żeby konsumentowi coś jeszcze pokazać i opowiedzieć - mówił Jakub Kapuścik członek zarządu Abbyss Glass.

- Jeżeli człowiek patrzy na siebie w lustrze, a my mu wyświetlimy jeszcze jakąś reklamę, to ona będzie trochę bardziej personalna i trochę bardziej do tego odbiorcy dotrze. I my takie zwykłe lustra, które znajdują się w różnych miejscach, staramy się zmienić w nośniki – i marketingowe i sprzedażowo-informacyjne. Takim rozwiązaniem jest lustro w przymierzalni, ponieważ korzystamy z tego, że nowi konsumenci coraz więcej wymagają i są coraz bardziej wygodni - dodał.

- Jeżeli wejdziemy do przymierzalni z lustrem interaktywnym, to ono automatycznie będzie wiedziało, co wnieśliśmy do tej przymierzalni, pokaże nam rekomendacje do tych produktów, które nam się już podobały i jednocześnie z poziomu tego lustra będziemy w stanie domówić inny rozmiar czy inny kolor tego produktu, ponieważ bardzo nie lubimy na zakupach odzieżowych przebierania się, rozbierania i szukanie odpowiedniego rozmiaru w sklepie - tłumaczył.

- A dzięki takiemu rozwiązaniu jesteśmy w stanie jednym kliknięciem domówić odpowiedni rozmiar i ktoś nam go przyniesie. Jednocześnie w trakcie oczekiwania możemy obejrzeć zaproponowane przez interaktywne lustro rekomendacje innych produktów - wyjaśniał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    12,21

  • Min

    3,56

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6846
Ilość aktualnych ofert: 296035

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.