Aplikacja sieci Albert Heijn poprowadzi klientów po sklepie

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 4 kwietnia 2018 10:41

Aplikacja sieci Albert Heijn poprowadzi klientów po sklepie Fot. Shutterstock.com

Holenderska sieć supermarketów Albert Heijn testuje mobilną aplikację, która poprowadzi klientów po sklepowych alejkach. Testy aplikacji, która powstała przy współpracy z firmami Philips i Aisle411, ruszą w 7 maja w sklepie w miejscowości Hoofddorp.

Mobilna aplikacja poprowadzi klienta po sklepie w taki sposób, aby zakupy zajęły jak najmniej czasu. Aplikacja nie tylko pokieruje kupujących do odpowiedniej alejki, ale wskaże także konkretne miejsce, w którym znajduje się poszukiwany produkt. Dzięki temu klienci nie będą musieli prosić o pomoc pracowników placówki.

Podobne rozwiązanie było już testowane w dwóch supermarketach AH w Stanach Zjednoczonych oraz w supermarkecie w Dubaju, gdzie dodatkowo za pomocą aplikacji można także dokonywać procesu skanowania i opłacania zakupów przy kasach.

Testy nowego rozwiązania mają potrwać kilka miesięcy. Od ich wyniku będzie zależeć, czy rozwiązanie zostanie wprowadzone na stałe. Aplikacja będzie dla AH również źródłem ciekawych danych o klientach - pokaże jak poruszają się po sklepie oraz w których miejscach się zatrzymują.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE

PARTNER SERWISU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    7,24

  • Min

    3,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3903

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane