Aplikacje raportowe zwiększają efektywność projektów wspierających sprzedaż

Autor: dlahandlu.pl 22 marca 2018 10:25

Aplikacje raportowe zwiększają efektywność projektów wspierających sprzedaż Fot. materiały prasowe

Działania z obszaru shopper marketingu i audytów w punktach sprzedaży coraz częściej wspiera technologia. Zaawansowane aplikacje raportowe umożliwiają natychmiastowy dostęp do danych z realizowanych akcji, co pozwala skuteczniej monitorować ich efekty.

Mobilne systemy raportowe służą do gromadzenia w jednym miejscu wszystkich informacji – także tych graficznych – dotyczących projektów realizowanych w terenie, często bardzo rozproszonych geograficznie. Pozwalają prowadzić plany pracy zespołów regionalnych, zbierać dane dotyczące przebiegu akcji, wykorzystania materiałów POS, wysokości sprzedaży czy cen produktów. Wspierają także realizację zaawansowanych badań Mystery Shopper. Zakres gromadzonych informacji jest elastycznie dopasowywany do specyfiki danego projektu i oczekiwań klienta. 

– Na potrzeby naszych projektów stworzyliśmy autorską aplikację raportową. Narzędzie wykorzystujemy podczas realizacji projektów terenowych m.in. dla firm z branży FMCG i AGD. Klienci mają dostęp do danych w czasie rzeczywistym, co umożliwia bieżące reagowanie na informacje z punktów sprzedaży, dotyczące np. dostępności produktów czy działań konkurencji – mówi Przemysław Bogdański, członek zarządu OEX Cursor. 

Systemy raportowe usprawniają także komunikację ze strukturą terenową realizującą projekty.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE

PARTNER SERWISU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8711

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane