Biedronka testuje kasy hybrydowe

www.portalspozywczy.pl 29 stycznia 2019 18:02

Biedronka testuje kasy hybrydowe fot. Biedronka

W działalności sieci Biedronka zastosowanie nowych technologii łączy zarówno podnoszenie komfortu zakupów dla klientów, jak i efektywność biznesową. Zastosowanie ich pośrednio przekłada się także na poprawę satysfakcji zakupowej klientów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karol Sęktas, kierownik działu doskonalenia pracy sklepu w Jeronimo Martins Polska S.A.

- Warto podkreślić, że wprowadzenie nowych rozwiązań – także technologicznych – zawsze poprzedzamy testami prowadzonymi w wybranych placówkach sieci Biedronka, a decyzję o wprowadzeniu danego rozwiązania na stałe podejmujemy po dokładnej analizie wyników prowadzonych testów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karol Sęktas, kierownik działu doskonalenia pracy sklepu w Jeronimo Martins Polska S.A.

Tłumaczy, że nowe technologie są obecne w wielu obszarach działalności sieci Biedronka. - Ważną rolę odgrywają np. w wyposażeniu i funkcjonowaniu sklepów. Jednym z testowanych w ostatnim czasie rozwiązań są kasy samoobsługowe. Urządzenia te poprawiają efektywność sklepu, pozwalają też lepiej zarządzać czasem personelu. W najbliższym czasie rozważamy także wprowadzenie do testów nowoczesnych kas hybrydowych, które mogą być obsługiwane przez kasjerów lub pełnić funkcję kas samoobsługowych - informuje przedstawiciel sieci.

Dodaje, że nowe technologie wspierają również kierowników sklepów Biedronka przy składaniu zamówień. - Dzięki systemowi automatycznych zamówień, zamówienia składane przez poszczególne placówki są optymalnie dostosowane do oczekiwań klientów konkretnego sklepu, a preferowane przez nich produkty zawsze są dostępne na sklepowych półkach - wyjaśnia.

- W naszych sklepach wprowadziliśmy również system pomagający w przygotowaniu odpowiednich ilości pieczywa do odpieku. Analizuje on sprzedaż poszczególnych kategorii pieczywa i podpowiada pracownikowi ilości, które powinien przygotować do odpieku. W ten sposób przez cały czas pracy sklepu klienci mają dostęp do świeżego pieczywa. Dzięki systemowi zapobiegamy także marnowaniu żywności - mówi Karol Sęktas.

- Testy systemu komunikacji głosowej dla pracowników umożliwiły nam z kolei znaczne skrócenie czasu obsługi klienta i zwiększenie efektywności pracowników. Warto podkreślić, iż w sklepach Biedronka dysponujemy już systemem głosowym, który poprawia zarządzanie kolejką na kasie i przywołuje pracownika lub kierownika sklepu oraz informuje naszych klientów o nowo otwieranej kasie - dodaje.

W bieżącym roku będziemy się starali, by w naszych sklepach przybywało kas samoobsługowych. Rozważamy również wprowadzenie kolejnych usprawnień poprawiających obsługę klientów. Rozważamy również przeprowadzenie testów etykiet elektronicznych - podsumowuje Karol Sęktas.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Sprzedawca-Kasjer 2019-02-01 12:14:47

    Pracowałam w Biedronce w której testowali nagłośnienie i to naprawdę była super sprawa ale później jak zdecydowali się na wprowadzenie do innych biedronek to wyszła jakaś masakra choćby z tego powodu, że teraz pracuję w rocznej biedrze i komunikat "kasa nr.. jest otwarta / zamknięta" tylko przy wpięciu i wypięciu kasetki co myli klientów i trzeba się tłumaczyć, że ta kasa wcale się nie otwiera. 🙄 A w ciągu zmiany trzeba strzępić gardło " ZAPRASZAM DO KASY.."

  • klient 2019-01-31 17:11:25

    taaa, komunikaty głosowe.. kasjer najpierw krzyczy że kasa jest zamknięta, a po paru minutach komunikat z głośnika że kasa nr 5 zostanie zamknięta. tak samo przy otwieraniu.

  • Kasjer w Biedronce 2019-01-31 16:25:08

    Ivo, nie chodzi tu o oszczędzanie papieru, tylko od nowego roku zostały wprowadzone jakieś durne zasady. wcześniej automatycznie drukowało potwierdzenie, teraz system pyta czy wydrukować potwierdzenie transakcji. nie każdy bierze paragony i nie każdemu jest potrzebne potwierdzenie płatności kartą.

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6949
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.