Carrefour partnerem pierwszego bezobsługowego sklepu w Ameryce Łacińskiej

Autor: dlahandlu.pl 17 kwietnia 2019 10:09

Carrefour partnerem pierwszego bezobsługowego sklepu w Ameryce Łacińskiej Fot. materiały prasowe

Otwarty w São Paulo we współpracy z Carrefourem sklep oferuje zakupy bez konieczności stania w kolejce do kas.

W São Paulo otworzył się Zaitt, pierwszy bezobsługowy market w Ameryce Łacińskiej. Carrefour jest partnerem sklepu - będzie wspierać punkt wiedzą specjalistyczną oraz pomagać w kwestii logistyki i dostaw (Carrefour będzie odpowiedzialny za część asortymentu).

„Magia” kupowania w sklepie to zasługa aplikacji płatniczej Zaitt. Klienci przemieszczają się po sklepie, dodając produkty do wirtualnego koszyka i dokonując zakupów - wszystko za pośrednictwem aplikacji. W Zaitt dostawcy są odpowiedzialni za uzupełnianie zapasów na podstawie informacji o przepływie sprzedaży.

Sklep w São Paulo to drugi punkt - pierwszy działa w Espírito Santo - który angażuje Carrefoura jako partnera strategicznego. - Testujemy nowe koncepcje, innowacje i technologie, aby poprawić doświadczenia zakupowe i dotrzeć do nowych klientów. Wzmacniamy współpracę z technologicznymi firmami i start-upami, które dostarczają nam nowych kompetencji i przyspieszają naszą cyfrową transformację - powiedziała Paula Cardoso, CEO Carrefour eBusiness w Brazylii.

Zaitt korzysta z wielu technologii. Kamery z czujnikami monitorują każde działanie i rozpoznają, kto jest w sklepie w czasie rzeczywistym. W Zaitt klient jest w centrum uwagi, a "konwersacja" następuje  po pobraniu aplikacji i rejestracji.

Punkt wykorzystuje również Identyfikację Częstotliwości Radiowej (RFID). Jest to automatyczny system identyfikacji produktów wykorzystujący sygnały radiowe. Nie wymaga skanowania produktów  - wszystkie towary identyfikowane są na ostatnim etapie procesu zakupowego, tuż przed opuszczeniem sklepu.

Z produktami w ręku, klient wybiera jedno z wyjść (ma możliwość skorzystania z technologii rozpoznawania twarzy lub czytania kodu QR), aby otworzyć pierwsze drzwi. Gdy drzwi się zamykają,  zaczyna działać częstotliwość radiowa i identyfikuje wszystkie obecne przedmioty. Po zakończeniu tego procesu zakup jest potwierdzany na ekranie przed klientem - drugie wyjściowe drzwi się otwierają, a łączna kwota transakcji jest automatycznie pobierana z zarejestrowanej w aplikcji karty kredytowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,00

  • Śr

    3,78

  • Min

    2,89

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7062
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.