Carrefour wdroży w swoich sklepach SmartCart, inteligentny wózek na zakupy

Autor: dlahandlu.pl 2 listopada 2017 12:47

Carrefour wdroży w swoich sklepach SmartCart, inteligentny wózek na zakupy fot. materiały prasowe Carrefour

Carrefour Polska w ramach prowadzonej rekrutacji start-upów zakwalifikował SmartCart do programu akceleracji, obejmującego również pomoc w uzyskaniu finansowania projektu. Po przeprowadzeniu kilkumiesięcznych testów w sklepie laboratoryjnym Carrefour, rozwiązanie zostanie wdrożone w wybranych sklepach sieci.

SmartCart, czyli inteligentny wózek na zakupy połączony z kasą samoobsługową, został opracowany przez polski start-up. Intencją twórców było stworzenie rozwiązania, które połączy zalety kas samoobsługowych i kas tradycyjnych, gwarantując wysoki poziom obsługi, niepowtarzalne doświadczenie zakupowe, szybkość i bezpieczeństwo. W tym celu na wózku SmartCart zamontowano ekran dotykowy oraz kamerę i wagę, monitorujące prawidłowość procesu zakupowego. Klient, robiąc zakupy ze SmartCartem, samodzielnie skanuje wybrane przez siebie produkty z wykorzystaniem czytnika zintegrowanego z wózkiem oraz aplikacją Mój Carrefour, w której wyświetlana jest lista produktów w koszyku. Po zebraniu wszystkich produktów klient kieruje się do kasy i finalizuje transakcję w sposób tradycyjny lub z wykorzystaniem płatności mobilnych Carrefour.

- SmartCart to przykład rozwiązania, które będziemy wspierać w naszym inkubatorze dla start-upów C4 Retail Lab. Jego twórcy, przy współpracy w Carrefour, przygotowali rozwiązanie, które odpowiada na potrzeby klientów i sieci handlowych – powiedział Marcin Olech, dyrektor Działu Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych w Carrefour Polska. – Nasi klienci zyskają unikatową usługę i będą mogli zrobić szybkie zakupy. W taki sposób sklepy Carrefour budują swoją przewagę konkurencyjną na rynku.

SmartCart zostanie wprowadzony do testów w laboratoryjnym supermarkecie Carrefour na warszawskiej Białołęce. Pozwoli to twórcom rozwiązania sprawdzić, w jaki sposób konsumenci wchodzą w interakcję z wózkiem oraz lepiej dostosować go do oczekiwań klientów. SmartCart będzie testowany przez kilka miesięcy, a w planach jest również wdrożenie go w wybranych sklepach Carrefour.

- Testy w sklepach Carrefour to znakomity sprawdzian dla SmartCarta. Klienci tej sieci mają stały kontakt z nowymi technologiami i usługami opracowywanymi przez firmę – powiedział Jarosław Kaczmarczyk, Prezes Zarządu SmartCart S.A. – Chcemy, aby nasze rozwiązanie odpowiedziało na wymagania klientów i zapewniło im jak najwyższy poziom obsługi. Stale pracujemy nad SmartCartem i rozwijamy jego możliwości.

C4 Retail Lab powstał w 2017 roku i jest inkubatorem dla start-upów, połączonym z akceleratorem. Technologie i usługi opracowywane w tym miejscu mają wspierać omnikanałową strategię firmy. Przedsiębiorcy mogą testować je w zlokalizowanym poniżej supermarkecie laboratoryjnym, a najlepsze rozwiązania mają szansę na wdrożenie w sieci Carrefour – nie tylko w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Eryk 2017-11-02 13:46:25

    Czy ktoś wie kiedy inteligentne wózki będą dostępne dla klientów?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10963

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane