Comarch: Rozwiązanie IT pozwala przewidzieć jakie będą przyszłe oczekiwania klientek O'bag

Autor: dlahandlu.pl 6 grudnia 2017 10:44

Comarch: Rozwiązanie IT pozwala przewidzieć jakie będą przyszłe oczekiwania klientek O'bag fot. Obag

Firma O bag, producent zegarków, torebek i okularów przeciwsłonecznych, wybrał rozwiązanie Comarch do obsługi sprzedaży internetowej, zarządzania stanami magazynowymi, prowadzenia księgowości oraz analizy preferencji zakupowych klientów. Dzięki wdrożeniu systemu Comarch zamówienia składane przez internet są realizowane 40 proc. szybciej.

Projekt dla firmy O bag opiera się na wdrożeniu oraz integracji dwóch rozwiązań: Comarch ERP Altum oraz Comarch Business Intelligence.
– Obserwujemy biznesowe korzyści z wdrożenia systemu Comarch: o 55 proc. skrócił się czas obsługi administracyjnej sklepu internetowego a zamówienia realizowane są 40 proc. szybciej. Udało nam się również wyeliminować błędy i przestoje w pracy sklepu online – mówi Artur Pękacki, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej i rozwoju sieci Obag.store.
Przejście na Comarch ERP Altum zapewnia kompleksową obsługę całego procesu sprzedaży – od momentu wystawienia towaru w sklepie internetowym, przez operacje magazynowe aż po wystawienie i przekazanie faktury do klienta. Znacznie poprawiła się również synchronizacja pomiędzy stanowiskami
Dodatkowo na potrzeby O bag zostały wdrożone dedykowane funkcjonalności. Pracownicy mają stały podgląd stanów magazynowych oraz otrzymują powiadomienia przed sprzedażą towaru, którego nie ma na stanie magazynu POS-owego. Ciekawym rozwiązaniem jest podgląd formularza paragonu z widocznym zdjęciem produktu. System pozwala również na opracowanie indywidualnych opakowań, toreb papierowych oraz etui do paragonów a także etykiet na produkty, kartony i opakowania zbiorcze. Ponadto oprogramowanie Comarch ERP Altum pozwala na generowanie zamówień do sklepów na podstawień zapotrzebowania klientów, ewidencję wszelkich opakowań, którymi używane są na co dzień oraz automatyczny mailing w momencie przyjęcia zwrotu od klienta.

Z kolei Comarch BI pozwala analizować gromadzone przez ERP dane, przeprowadzać symulacje wyników sprzedaży analizować statystyki sprzedaży, jakość produktów, efektywność przeprowadzonych kampanii marketingowych czy też preferencje klientów i na tej podstawie dostosowywać ofertę do bieżących potrzeb odbiorców. Dodatkowo dzięki opracowanej prognozie zapotrzebowania pracownicy wiedzą czego będą potrzebować klienci w najbliższym czasie  – tłumaczy Łukasz Gajek, wiceprezes oraz Chief Information Officer z firmy Supremo, która była odpowiedzialna za wdrożenie systemu Comarch ERP.

Wdrożenie zostało podzielone na dwa etapy. Podczas pierwszej fazy odbyła się migracja danych. Z kolei w dalszej części prac zostały wdrożone funkcjonalności retail, wielofirmowość, kasa/bank, kadry i płace oraz BI Point.
– W przyszłości planujemy rozbudowę systemu o kolejne funkcjonalności: księgowość oraz zarządzanie magazynem - Artur Pękacki, Dyrektor ds. sprzedaży detalicznej i rozwoju sieci Obag.store.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane