Comarch: Rozwiązanie IT pozwala przewidzieć jakie będą przyszłe oczekiwania klientek O'bag

Autor: dlahandlu.pl 6 grudnia 2017 10:44

Comarch: Rozwiązanie IT pozwala przewidzieć jakie będą przyszłe oczekiwania klientek O'bag fot. Obag

Firma O bag, producent zegarków, torebek i okularów przeciwsłonecznych, wybrał rozwiązanie Comarch do obsługi sprzedaży internetowej, zarządzania stanami magazynowymi, prowadzenia księgowości oraz analizy preferencji zakupowych klientów. Dzięki wdrożeniu systemu Comarch zamówienia składane przez internet są realizowane 40 proc. szybciej.

Projekt dla firmy O bag opiera się na wdrożeniu oraz integracji dwóch rozwiązań: Comarch ERP Altum oraz Comarch Business Intelligence.
– Obserwujemy biznesowe korzyści z wdrożenia systemu Comarch: o 55 proc. skrócił się czas obsługi administracyjnej sklepu internetowego a zamówienia realizowane są 40 proc. szybciej. Udało nam się również wyeliminować błędy i przestoje w pracy sklepu online – mówi Artur Pękacki, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej i rozwoju sieci Obag.store.
Przejście na Comarch ERP Altum zapewnia kompleksową obsługę całego procesu sprzedaży – od momentu wystawienia towaru w sklepie internetowym, przez operacje magazynowe aż po wystawienie i przekazanie faktury do klienta. Znacznie poprawiła się również synchronizacja pomiędzy stanowiskami
Dodatkowo na potrzeby O bag zostały wdrożone dedykowane funkcjonalności. Pracownicy mają stały podgląd stanów magazynowych oraz otrzymują powiadomienia przed sprzedażą towaru, którego nie ma na stanie magazynu POS-owego. Ciekawym rozwiązaniem jest podgląd formularza paragonu z widocznym zdjęciem produktu. System pozwala również na opracowanie indywidualnych opakowań, toreb papierowych oraz etui do paragonów a także etykiet na produkty, kartony i opakowania zbiorcze. Ponadto oprogramowanie Comarch ERP Altum pozwala na generowanie zamówień do sklepów na podstawień zapotrzebowania klientów, ewidencję wszelkich opakowań, którymi używane są na co dzień oraz automatyczny mailing w momencie przyjęcia zwrotu od klienta.

Z kolei Comarch BI pozwala analizować gromadzone przez ERP dane, przeprowadzać symulacje wyników sprzedaży analizować statystyki sprzedaży, jakość produktów, efektywność przeprowadzonych kampanii marketingowych czy też preferencje klientów i na tej podstawie dostosowywać ofertę do bieżących potrzeb odbiorców. Dodatkowo dzięki opracowanej prognozie zapotrzebowania pracownicy wiedzą czego będą potrzebować klienci w najbliższym czasie  – tłumaczy Łukasz Gajek, wiceprezes oraz Chief Information Officer z firmy Supremo, która była odpowiedzialna za wdrożenie systemu Comarch ERP.

Wdrożenie zostało podzielone na dwa etapy. Podczas pierwszej fazy odbyła się migracja danych. Z kolei w dalszej części prac zostały wdrożone funkcjonalności retail, wielofirmowość, kasa/bank, kadry i płace oraz BI Point.
– W przyszłości planujemy rozbudowę systemu o kolejne funkcjonalności: księgowość oraz zarządzanie magazynem - Artur Pękacki, Dyrektor ds. sprzedaży detalicznej i rozwoju sieci Obag.store.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,66

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7271

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.