Dyrektor Żabki: Chcemy stworzyć nowy wymiar zakupów na polskim rynku

Autor: dlahandlu.pl 14 sierpnia 2019 10:32

Dyrektor Żabki: Chcemy stworzyć nowy wymiar zakupów na polskim rynku Fot. materiały prasowe

„Sklep jutra” jest połączeniem innowacyjnych rozwiązań, które mają tworzyć nowoczesną placówkę handlową, dotąd nieistniejącą na polskim rynku. Naszym założeniem jest, aby rozwiązania te stanowiły nieodłączną część wszystkich placówek sieci Żabki, tych już istniejących oraz nowo otwieranych, prowadzonych przez naszych franczyzobiorców – mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Mirosław Krzanik, Dyrektor ds. Inteligentnych Rozwiązań Sklepowych w Żabka Polska.

„Sklep jutra” jest połączeniem innowacyjnych rozwiązań, które mają tworzyć nowoczesną placówkę handlową, dotąd nieistniejącą na polskim rynku. Dzięki temu polepszeniu ulegnie doświadczenie zakupowe naszych klientów, zakupy staną się jeszcze bardziej komfortowe i szybsze. Ponadto w perspektywie czasu znacznie usprawnimy zarządzanie sklepami przez naszych franczyzobiorców. Obecnie testujemy wiele rozwiązań, o każdym wdrożeniu będziemy informować na bieżąco.

Z jakimi firmami pracuje Żabka Polska przy tym projekcie?

W ostatnich miesiącach udało nam się stworzyć wokół Żabki ekosystem partnerów technologicznych. Są to dojrzałe firmy z obszaru rozwiązań cyfrowych, ale także start-upy, których dedykowane branży handlowej rozwiązania stanowią podstawę projektu cyfrowej transformacji.

Współpracujemy m.in. z Microsoftem, w którym Żabka dostrzegła potencjał wynikający z licznych partnerów tej firmy zarówno w Polsce, jak i na świecie. Do naszych rozwiązań dobraliśmy sprawdzonych partnerów o dużym doświadczeniu i innowacyjności m.in. współpracują z nami firma Nanovo, jeden z wiodących firm z obszaru nowoczesnych rozwiązań multimedialnych technologii cyfrowych, czy Synerise oferująca kompleksową platformę omnichannel i narzędzie marketingowe, które łączy w sobie dane online i offline, aby wspomagać zespoły sprzedażowe i marketingowe w optymalizacji i automatyzacji marketingu.

Jaki jest cel uruchomienia takiego sklepu? Czy spółka chce w ten sposób zwiększyć sprzedaż, czy stać się bardziej rozpoznawalnym brandem?

Żabka jako marka jest rozpoznawalna wśród Polaków. Każdego dnia nasze sklepy odwiedza przeszło 2 mln klientów, a aż 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 300 m od najbliższej Żabki. Naszą główną motywacją jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom współczesnego klienta oraz podążanie za światowymi trendami. Istotne jest dla nas dalsze skrócenie czasu obsługi, jeszcze lepsze dopasowanie asortymentu do potrzeb konsumentów oraz wygodniejsza i bardziej przyjazna komunikacja. Zakupy mają zatem stać się u nas jeszcze wygodniejsze i przyjemniejsze. Pragniemy także usprawnić funkcjonowanie sklepów z punktu widzenia franczyzobiorców pod kątem ułatwienia im prowadzenia biznesu.

Jako firmie innowacyjnej, dla której nowe technologie stanowią jeden z filarów strategii rozwoju, chcemy stworzyć nowy wymiar zakupów na polskim rynku. Obserwując światowe rynki jak i polskie realia, a także zmieniającego się na przestrzeni lat klienta, mamy również świadomość, że technologia może zapewnić nam lepszą konkurencyjność.


  • Dudu89 2019-08-30 14:12:32

    Dla mnie jako franczyzobiorcy to oznacza nowe perspektywy w tej branży, super

  • Robert 2019-08-27 22:12:53

    No to czekamy na sklep jutra :D

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,99

  • Śr

    16,19

  • Min

    11,89

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 832

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 436466

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.