Ekspert: Technologia pozwala nam obcować z marką

www.portalspozywczy.pl 18 stycznia 2019 12:29

Ekspert: Technologia pozwala nam obcować z marką Fot. Shutterstock.com

Technologia ma coraz większy wpływ na nasze doświadczenia i zwyczaje zakupowe zarówno w świecie online, jak i w offline. Wpływa ona na sposób, w jaki konsumenci odkrywają produkty oraz sklepy, na ich proces zakupowy, a także sposób dokonywania zakupów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Ewa Rybołowicz, Retailer Services Director w Nielsenie.

Ewa Rybołowicz tłumaczy, że w dzisiejszym świecie konsumenci są zalani informacjami marketingowymi, a jednocześnie nie lubią tracić czasu na poszukiwania produktów. Dlatego odpowiednie rekomendacje, spersonalizowane oferty i łatwa ścieżka dostępu do wybranych produktów są tym, czego konsumenci potrzebują. - Blisko 60% przedstawicieli kadry zarządzającej z różnorodnych firm przyznaje, iż faktycznie wierzy, że personalizacja jest bardzo ważna, ale brak im narzędzi i możliwości, aby móc wdrożyć ją na poszczególnych etapach ścieżki zakupowej konsumentów. Z pomocą przychodzą dostępne już dziś rozwiązania technologiczne, pytanie tylko jak i które wykorzystać w konkretnej sytuacji – mówi.

– Technologia pozwala nam obcować z marką i „wypróbować” produkt bez wyjścia z domu. Dzięki smartfonom i kamerom w nich zainstalowanych możemy sprawdzić, który podkład do twarzy lub lakier najlepiej pasuje do naszej karnacji, łatwo i szybko znaleźć koszulę czy dżinsy, które spodobały nam się na ulubionym aktorze czy też porównać ceny produktu w różnych sklepach – dodaje ekspertka.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • ajj 2019-01-18 15:21:03

    dużo testu, mało wiedzy ...



    które aplikacje wiodą prym, które są najlepsze i polecane ?

    takich informacji oczekujemy i na takie czekamy.



    jakie aplikacje sprawdził autor i z których korzysta, jakie poleca ?



    na podstawie jakich źródeł podawane są dane w treści ?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,19

  • Śr

    1,01

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7617
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.