Ekspresowy wzrost Synerise. Wśród klientów Żabka i Carrefour

Autor: dlahandlu.pl 22 listopada 2018 15:01

Spółka Synerise, tworząca biznesowe rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, w 11 miesięcy osiągnęła trzykrotny wzrost liczby klientów, pozyskując 100 nowych firm codziennie korzystających z platformy. Niemniej ważny jest rozwój kadry z 50 osób w połowie 2017 roku do 150 na koniec listopada 2018. Synerise do końca 2019 roku wyda ponad 35 mln zł na rozwój i rozszerzenie portfolio w obszarach związanych ze sztuczną inteligencją.

Synerise prowadzi działalność w obszarach Business Intelligence, Big Data oraz sztucznej inteligencji, dostarczając narzędzi pozwalających lepiej wykorzystać dane w rozwoju biznesu. Platforma umożliwia m.in. kompleksowe monitorowanie wszystkich interakcji z klientami i zaawansowaną analitykę, dzięki czemu można zarządzać sprzedażą, optymalizować ceny i marże czy analizować dane dotyczące generowania szans sprzedażowych i późniejszej retencji klientów.

Wśród aktywnych klientów spółki znajdują się m.in. Orange, Carrefour, Żabka, Raiffeisen Bank, Oriflame, Škoda Auto czy KRUK.

Do końca 2019 roku Synerise przeznaczy na działania R&D 35 milionów złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • patrzcie-realnie 2018-12-02 23:04:39

    Ktoś sprawdza te PR’owe brednie?

    Z 1 milionem PLN przychodu w 2017 roku 50 osób zatrudnionych i w 2019 roku 35 milionów PLN na rozwój - wg tego artykułu, bo w wywiadach jest to kwota 20 milionów PLN - duży rozstrzał jak na „poważne” plany ;-).

    To zatrudniają tam na minimalną krajową? Oczywiście można to zatrudnienie „wybronić” przez pokrycie kosztów tegoż zatrudnienia gigantyczną stratą spółki pokrytą z kapitału zapasowego (strata netto 3,5 miliona PLN w samym 2017), ale wtedy oznacza to, ze nijak nie da się osiągnąć takiego poziomu wydatków, sumując kapitał zapasowy, przychody i straty... chyba, ze spółka zarobi ponad 40 milionów PLN w 2018, nie wyda nic na zatrudnienie i... nie będzie miała kosztów obsługi istniejących Klientów (i/lub dofinansuje się z zewnątrz). Nie ma tu jednak mowy o 40-krotnym zwiększeniu przychodów z istniejących i nowych Klientów...

    Warto czasem sprawdzać takie informacje przed „forward’owaniem” ich bezmyślnie jako „artykuł”. Albo odpowiednio nazywać - artykuł sponsorowany, albo „Miliard na rozwój z tysiąca przychodu” - bardziej chwytliwy będzie :-)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6037

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.