Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Facebook z nowymi funkcjami wykorzystującymi rozszerzoną rzeczywistość

Autor: PAP 12 lipca 2018 15:18

Facebook wprowadza nowe funkcje wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość. Pozwolą one użytkownikom portalu społecznościowego "przymierzać" ubrania oraz "testować" makijaż z użyciem wirtualnych obiektów nakładanych na widok z przedniego aparatu w telefonie.

Nowe funkcje wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość mają być dostępne dla użytkowników portalu Marka Zuckerberga z poziomu ciągu aktualności (ang. News Feed), czyli głównego widoku strony Facebooka dostępnego po zalogowaniu na konto.

Przy materiałach, które umożliwią użytkownikom skorzystanie z funkcji, pojawi się przycisk "wypróbuj" - wówczas Facebook aktywuje aparat fotograficzny w telefonie użytkownika i pozwoli mu wirtualnie "przymierzyć" makijaż, bądź element stroju.

Jeśli użytkownik podczas wirtualnej przymiarki podejmie decyzję o zakupie produktu, będzie mógł płynnie przejść do strony umożliwiającej mu dokonanie transakcji.

Pierwszą marką, która umożliwiła osobom korzystającym z Facebooka "przymierzanie" swoich produktów za pośrednictwem nowych funkcji portalu, jest Michael Kors. Dzięki rozszerzonej rzeczywistości użytkownicy Facebooka będą mogli przymierzać okulary tego producenta.

Facebook z kolei planuje rozszerzyć współpracę z firmami ze świata mody i kosmetyki jeszcze latem tego roku i już zapowiedział, że wkrótce za pośrednictwem nowych funkcjonalności użytkownicy będą mogli wypróbowywać wygląd makijażu z użyciem kosmetyków oferowanych przez firmę Sephora. Według doniesień serwisu Buzzfeed, do współpracy z Facebookiem dołączą również firmy takie, jak Bobbi Brown, Pottery Barn, NYX i Wayfair. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    4,88

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.