Google Maps podpowie, jak długo będziemy czekać w kolejce przy kasie

Autor: dlahandlu.pl 15 listopada 2017 11:36

Google doda nową opcję do aplikacji Maps - od 23 listopada jej użytkownicy będą mogli ocenić, ile czasu stracą w kolejce do sklepowej kasy.

Długie kolejki do kasy mają zarówno pozytywne, jak i negatywne skutki: z jednej strony sprzyjają dodatkowym zakupom, z drugiej - irytują klientów. Przeciętny klient jest skłonny poczekać w kolejce cztery minuty. Jeśli musi poświęcić więcej czasu, często porzuca koszyk i rezygnuje z zakupów. 

Przed intensywnym grudniowym miesiącem Google doda nowe funkcjonolności do aplikacji Maps: na podstawie informacji crowdsourcingowych (w tym przypadku anonimowych informacji o lokalizacji), klienci będą mogli zdecydować, kiedy wybrać się na szybkie zakupy do supermarketu lub kiedy ich uniknąć.

Google kieruje ofertę głównie do sprzedawców detalicznych, którzy za pomocą nowej funkcjonalności będą mogli zarządzać przepływem klientów. Istnieje jednak ryzyko, że klienci mogą wybrać konkurencyjne placówki, jeśli kolejki w sklepach pierwszego wyboru okażą się zbyt duże.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.