Google udostępnia w Polsce nowe narzędzie reklamowe

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2018 11:07

Google udostępnia nowe narzędzie reklamowe - Kampanie inteligentne, które dzięki wykorzystaniu technologii uczenia maszynowego pozwoli przedsiębiorcom w prosty sposób zarządzać kampaniami reklamowymi online. Rozwiązanie powstało z myślą o małych firmach, które często samodzielnie tworzą swoje kampanie online.

Przyjazny interfejs oraz zautomatyzowane funkcje pozwolą im zoptymalizować pracę oraz jej efekty. Kampanie inteligentne przedsiębiorcy mogą wykorzystać już teraz, ponieważ koniec roku to czas intensywnego ruchu w handlu z uwagi na przedświąteczne promocje i zakupy. Dla firm oznacza to możliwość znacznego zwiększenia swoich obrotów, jednak pod warunkiem, że przygotują się odpowiednio wcześniej. Jak wynika z analizy trendów wyszukiwania liczba zapytań dotyczących prezentów czy Czarnego Piątku zaczyna bowiem wzrastać już w połowie listopada.

Święta nieodłącznie wiążą się z zakupami, a w 2017 r. polska rodzina wydała na ten cel średnio 882 zł, czyli o 2% więcej niż rok wcześniej. Odpowiednio 51% z tej kwoty jest przeznaczana na prezenty, 39% na jedzenie, a 10% na spotkania z bliskimi. Warto także zwrócić uwagę, że prawie połowa Polaków zadeklarowała, iż kupi prezenty online, a 20% poprzez telefon komórkowy. Konsumenci zaplanowali swoje wydatki z wyprzedzeniem w aż 62% przypadków. 23% Polaków stwierdziło, że zakupy zrobi już w listopadzie, a 39% przewidziało je na pierwszą połowę grudnia.

Jak wynika z trendów wyszukiwania internauci zaczynają rozglądać się za prezentami czy innymi artykułami niezbędnymi do przygotowania świąt już w połowie listopada, co oznacza, że przedsiębiorcy powinni przygotować się ten intensywny dla handlu okres już teraz. Dlatego Google udostępnia właśnie Kampanie inteligentne, czyli nowe narzędzie reklamowe, które im w tym pomoże. Rozwiązanie wykorzystuje technologie uczenia maszynowego do zarządzania kampaniami reklamowymi online na podstawie informacji przekazanych przez firmę, jej witryny oraz profilu Google Moja Firma. Przedsiębiorcy mogą wybrać cele, na których uzyskaniu najbardziej im zależy, na przykład telefony od klientów czy działania na stronie internetowej. Po skonfigurowaniu kampanii reklamowej technologia uczenia maszynowego automatycznie optymalizuje ją tak, aby zapewnić wyniki, które są dla firmy najbardziej pożądane.

Do narzędzia została dodana też funkcja wyboru grafiki, przydatna szczególnie dla małych firm. Po wskazaniu istniejących materiałów, takich jak zdjęcia, logo, nagłówki i opisy, narzędzie Kampanie inteligentne przetestuje kombinacje obrazów i tekstu, aby stworzyć najskuteczniejszą reklamę wizualną.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    14,74

  • Min

    8,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.