Google udostępnia w Polsce nowe narzędzie reklamowe
Google udostępnia nowe narzędzie reklamowe - Kampanie inteligentne, które dzięki wykorzystaniu technologii uczenia maszynowego pozwoli przedsiębiorcom w prosty sposób zarządzać kampaniami reklamowymi online. Rozwiązanie powstało z myślą o małych firmach, które często samodzielnie tworzą swoje kampanie online.
Przyjazny interfejs oraz zautomatyzowane funkcje pozwolą im zoptymalizować pracę oraz jej efekty. Kampanie inteligentne przedsiębiorcy mogą wykorzystać już teraz, ponieważ koniec roku to czas intensywnego ruchu w handlu z uwagi na przedświąteczne promocje i zakupy. Dla firm oznacza to możliwość znacznego zwiększenia swoich obrotów, jednak pod warunkiem, że przygotują się odpowiednio wcześniej. Jak wynika z analizy trendów wyszukiwania liczba zapytań dotyczących prezentów czy Czarnego Piątku zaczyna bowiem wzrastać już w połowie listopada.
Święta nieodłącznie wiążą się z zakupami, a w 2017 r. polska rodzina wydała na ten cel średnio 882 zł, czyli o 2% więcej niż rok wcześniej. Odpowiednio 51% z tej kwoty jest przeznaczana na prezenty, 39% na jedzenie, a 10% na spotkania z bliskimi. Warto także zwrócić uwagę, że prawie połowa Polaków zadeklarowała, iż kupi prezenty online, a 20% poprzez telefon komórkowy. Konsumenci zaplanowali swoje wydatki z wyprzedzeniem w aż 62% przypadków. 23% Polaków stwierdziło, że zakupy zrobi już w listopadzie, a 39% przewidziało je na pierwszą połowę grudnia.
Jak wynika z trendów wyszukiwania internauci zaczynają rozglądać się za prezentami czy innymi artykułami niezbędnymi do przygotowania świąt już w połowie listopada, co oznacza, że przedsiębiorcy powinni przygotować się ten intensywny dla handlu okres już teraz. Dlatego Google udostępnia właśnie Kampanie inteligentne, czyli nowe narzędzie reklamowe, które im w tym pomoże. Rozwiązanie wykorzystuje technologie uczenia maszynowego do zarządzania kampaniami reklamowymi online na podstawie informacji przekazanych przez firmę, jej witryny oraz profilu Google Moja Firma. Przedsiębiorcy mogą wybrać cele, na których uzyskaniu najbardziej im zależy, na przykład telefony od klientów czy działania na stronie internetowej. Po skonfigurowaniu kampanii reklamowej technologia uczenia maszynowego automatycznie optymalizuje ją tak, aby zapewnić wyniki, które są dla firmy najbardziej pożądane.
Do narzędzia została dodana też funkcja wyboru grafiki, przydatna szczególnie dla małych firm. Po wskazaniu istniejących materiałów, takich jak zdjęcia, logo, nagłówki i opisy, narzędzie Kampanie inteligentne przetestuje kombinacje obrazów i tekstu, aby stworzyć najskuteczniejszą reklamę wizualną.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- NASTĘPNA »
WYBRANE DLA CIEBIE
- Sb 07:48 Klientka znalazła w słoiku z oliwkami żywego pająka
- Pt 19:31 Mięso na kebab wysłane... przesyłką kurierską
- Pt 17:10 Toys Store ze sklepem na lotnisku w Krakowie
- Pt 16:46 Ceny ziemniaków biją rekordy
- Pt 14:53 Krakowski Kredens bez flagowego lokalu na Nowym Świecie
- Pt 14:50 LPP wynajmuje kolejny lokal w Nowej Stacji, otworzy salon House
- Pt 14:28 GUS: Inflacja w styczniu wyniosła rdr 0,9 proc., a mdm 0,1 proc.
- Pt 14:17 CMR: Wartość transakcji w małych sklepach wzrosła rdr. o 8 proc.
-
Sierpień'80: Ukraińcy też nie chcą pracować w Biedronce
-
Stokrotka powalczy z Dino o portfele Polaków
-
Lidl uruchamia największe centrum dystrybucyjne w Polsce (galeria)
-
Poznaj pięć konceptów sklepów Lidl (galeria zdjęć)
-
500 tys. zł kary dla Almy Market za nieujawnienie ważnych informacji
-
Styczeń w handlu: Zwonienia grupowe w Tesco, sanacja Bać-Polu i widmo strajku...
- 1 Stocznia Gdańska na koszulkach Reserved
- 2 Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 3 Eurocash: Małe sklepy kupują u producentów drożej, niż w detalu sprzedają...
- 4 Ekspert: Zakaz handlu w niedziele zahamował wzrost rentowności sieci (wywiad)
- 5 Tesco zwolni setki menadżerów?
- 6 Związkowcy z Auchan okupują hipermarket w Łomiankach

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Służewiec), Obrzeżna, 66.50 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Służew), Józefa Elsnera, 75.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Psie Pole (Poświętne), Poświęcka, 33.80 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Grochów), Suchodolska, 65.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drodzy Użytkownicy!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.