Handel detaliczny może ograniczyć koszy zużycia energii

Autor: dlahandlu.pl 3 września 2019 11:32

Ponad 4 biliony dolarów – tyle w ostatnim roku obrotowym wyniosły przychody ze sprzedaży detalicznej 250 największych firm – wynika z najnowszego raportu Deloitte . To oznacza w przybliżeniu ponad 18 miliardów dolarów przychodów dla każdej z nich. Jednak eksperci prognozują, że dobra passa detalistów powoli się kończy.

Spowolnienie wzrostu gospodarczego w Europie, Chinach i Japonii, a przy tym wzrost kosztów finansowania zewnętrznego i przyspieszenie inflacji na głównych rynkach – to tylko niektóre zmiany, które mogą bezpośrednio uderzyć w sektor handlu detalicznego. Co mogą zrobić firmy, aby zabezpieczyć dotychczasowe wyniki finansowe i pozostać konkurencyjnymi? Oprócz dobrze przemyślanych działań związanych z polityką cenową i lojalnościową, istnieje jeszcze kilka innych skutecznych sposobów zwiększenia konkurencyjności sieci handlowej.

- Oszczędności związane z prawidłowym zarządzaniem energią w budynku to klucz do lepszych wyników finansowych. Szacuje się, że obecnie budynki odpowiadają za ponad 40% zużycia energii w Europie – wyjaśnia Anna Nowak-Jaworska, wiceprezes działu building business w Schneider Electric.

Inteligentne budownictwo to także modernizacje przestarzałych systemów zarządzania budynkiem. Wdrożenie proekologicznych rozwiązań do już istniejących budynków gwarantuje nie tylko lepsze wykorzystanie zasobów, ale pozwala także zmniejszyć koszty eksploatacji - aż 75% kosztów ponoszonych w całym okresie istnienia budynku stanowią wydatki właśnie na konserwację i eksploatację.



 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,62

  • Min

    1,19

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 818
Ilość aktualnych ofert: 431880

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.