iPOS ma 1,55 mln zł na dalszy rozwój

Autor: dlahandlu.pl 19 marca 2019 11:07

Spółka iPOS S.A. zamknęła rundę finansowania pozyskując 1 550 500 zł od inwestorów prywatnych oraz instytucjonalnych na rozwój innowacyjnego rozwiązania w modelu SaaS w handlu detalicznym, które jest alternatywą dla kas fiskalnych.

Wśród inwestorów znalazł się Andrzej Klesyk były prezes PZU i założyciel Inteligo oraz Konrad Korobowicz były prezes Inteligo oraz prezes eCard w latach 2005 – 2009.

TFI Capital Partners był pierwszym inwestorem, który zauważył potencjał spółki iPOS, co pozwoliło spółce iPOS uruchomić produkcję i rozpocząć szeroką sprzedać - 1400 firm i sieci handlowych obecnie korzysta z produktu. W związku z nadchodzącymi zmianami w przepisach wprowadzających obowiązek wymiany kas fiskalnych na tzw. kasy online, iPOS w latach 2019-2020 spodziewa się skokowego zainteresowania produktem.

iPOS od 2016 roku oferuje kasoterminale iPOS duet, pierwsze rozwiązanie łączące funkcje urządzenia fiskalnego, terminala płatniczego oraz oprogramowania iPOS web do zdalnego zarządzania sklepem. Produkt daje możliwość monitorowania wyników sprzedażowych, i mobilnego zarządzania punktem usługowym oraz zwiększa akceptowalność bezgotówkowych form płatności i przełamuje jedną z największych barier rynkowych w MŚP. Spółka oferuje hardware, który pozwala przyjmować płatności kartami bez konieczności dzierżawy terminala. Przez 5 lat korzystania z kasoterminala właściciel sklepu jest w stanie zaoszczędzić na dzierżawie nawet 3 tys zł.

- Przedsiębiorcy nie są zwolennikami kas fiskalnych. Fiskalizacja sprzedaży jest obligatoryjna, a samo urządzenie nie dostarcza żadnej wartości dodanej w biznesie. Kasa fiskalna “wie” wszystko o ilości i cenach sprzedanych produktów, obrotach konkretnych kasjerów. Problem w tym, że kasa nie dzieli się takimi informacjami. Potrafi jedynie wydrukować nieczytelny raport na wąskim pasku papieru termicznego, co w dobie internetu i smartfonów jest po prostu archaiczne. Skoro przedsiębiorca musi kupić urządzenie fiskalne, to niech ono nie będzie tylko kosztem, ale przede wszystkim użytecznym narzędziem w prowadzeniu biznesu. Użytkownik naszego produktu może w czasie rzeczywistym zobaczyć każdy paragon, raport sprzedażowy, czas rozpoczęcia pracy kasjerów oraz wiele innych parametrów. Wszystko w przyjaznym interfejsie, na dowolnym urządzeniu z internetem i za niewielki abonament miesięczny, który można wyłączać, jeśli biznes nie pracuje. Natomiast kasoterminal - urządzenie fiskalne, terminal płatniczy i oprogramowanie sprzedażowe na nim zainstalowane kosztuje tyle, co średniej klasy kasa fiskalna - poinformował Michał Pawłowski, członek zarządu iPOS S.A.

Przypomnijmy: 15 marca br., Sejm przyjął projekt ustawy, który ma stopniowo wprowadzać obowiązek stosowania kas online. W związku z przyjętymi zmianami legislacyjnymi spółka zamierza wprowadzić do sprzedaży nowe modele kasoterminali, co pozwoli zwiększyć jej obroty. Z kolei przyszli użytkownicy rozwiązań producenta, przy okazji zmian, będą mieli możliwość zamienić kasy fiskalne na innowacyjne rozwiązania, które do tej pory były dostępne jedynie dla dużych graczy. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,99

  • Śr

    16,52

  • Min

    11,89

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7764
Ilość aktualnych ofert: 481346

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.