Wkrótce otwarcie pierwszego sklepu wzorowanego na AmazonGo

Autor: dlahandlu.pl 14 sierpnia 2019 14:51

Wkrótce otwarcie pierwszego sklepu wzorowanego na AmazonGo Fot. materiały prasowe

Pod koniec czerwca sklep bez kas i bez obsługi Take&GO przy ul. Półwiejskiej 13 w Poznaniu ruszył z testami dla klientów. Jak informuje spółka, faza testów została już zakończona, a projekt cieszył się ogromnym zainteresowaniem.

Format Take&GO to projekt firmy Surge Cloud, która odpowiada za procesy cyfrowej transformacji dla punktów sprzedażowych i systemy takie jak inteligentna półka.

- Program Early Access jest już zakończony. Cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem potencjalnych klientów. Wystarczy wspomnieć, że w ciągu zaledwie 2 godzin zgłosiło się 1500 osób chętnych na przetestowanie Take&GO – mówi portalowi dlahandlu.pl Marcin Dąbrowski, prezes Surge Cloud.

Jak ocenia, wrażenia pierwszych klientów są bardzo pozytywne, a osoby testujące koncept doceniły cały proces zakupowy.

- Testujący nasz koncept wiedzieli, że produkty będą się kasować automatycznie, ale mimo wszystko i tak byli zaskoczeni tym jak błyskawicznie to wszystko przebiegało. Chwalili też samo wnętrze sklepu, które różni się od wnętrz znanych z rynku formatów – mówi Marcin Dąbrowski.

- W tym momencie kończymy wprowadzanie zmian, do których zainspirowały nas opinie uczestników programu i przygotowujemy się do otwarcia sklepu dla wszystkich zainteresowanych. Nastąpi w ciągu najbliższych tygodni - dodaje.

W sklepach Take&GO, klient nie będzie musiał samodzielnie kasować produktów, zrobi to za niego specjalny system zintegrowany z dedykowaną aplikacją w smartfonie.

Sieć stawia na asortyment spożywczy, szeroką ofertę dań gotowych, soki bez konserwantów, krojone owoce oraz kawę. Nie będzie prowadzona sprzedaż alkoholu oraz papierosów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • asa 2019-08-19 11:11:05

    @Kasia, gdzie ty te obserwacje prowadzisz? xD W takim np. Kauflandzie jest kolejka do samoobsługowych dużo większa niż do tradycyjnych.

  • Kasia 2019-08-16 15:13:35

    Na testy przyszli ci ktorych bawia wszelkie nowosci.codzienna obserwacja sklepow pokazuje ze zdecydowana wiekszosc klientow stoi w kolejce do kas pomimo ze kasa samoobslugowa swieci pustkami a stojacy przy niej pracownik bezskutecznie zacheca czekajacych w kolejce do kas do sko0rzystania z niej.Znaczna czesc klientow nie ma i nie zamierza miec smartfona.Zwykle ci co maja smartfony nie maja pieniedzy i robia male zakupy.Pomimo ze np. w Rossmannie i czy Lidlu z ich aplikacja ceny sa nizsze zdecydowana wiekszosc klientow nie pobrala aplikacji.W autobusach komunikacji miejskiej byl czas ze mozna bylo kupic bilet poprzez smartfona.Dzis juz tego ne ma gdyz malo kto z tego korzystal.Analgicznie z mozliwosci oplaty za parkowanie w miastach.Wystarczy popatrzec za szybe aut ile ma bilety z parkomatow a ile oplacfilo za parkowanie przez smartfona.tak wiec nie ma sobie co obiecywac zlotych gor.Hobbysci korzystaja ze snmartfonow,ale nie maja pieniedzy i nie robia wiekszych zakupow.Ci co maja kase nie korzystaja ze smattfonow i roznych aplikacji.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    8,56

  • Min

    6,69

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6508
Ilość aktualnych ofert: 272761

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.