Marks & Spencer przyspiesza zakupy dzięki aplikacji

Autor: dlahandlu.pl za Retail Gazette 2 października 2018 13:48

Marks & Spencer przyspiesza zakupy dzięki aplikacji Fot. Shutterstock.com

Marks & Spencer wprowadził nową usługę "Mobile, Pay, Go", dzięki której klienci mogą wybrać produkty na lunch w niecałe 40 sekund.

Detalista przedstawił plany wprowadzenia nowego systemu skanowania i płacenia w sześciu kolejnych sklepach w Londynie jeszcze przed Bożym Narodzeniem. Decyzja została podyktowana dwoma udanymi projektami pilotażowymi w lokalizacjach przy Edgware Road i Waterside.

W najbliższych tygodniach usługa zostanie rozszerzona na West Hampstead, Bankside, Canary Wharf i Stratford Westfield.

M & S twierdzi, że od czasu wdrożenia usługi w Waterside ponad 20 proc. sprzedaży w sklepie jest generowana na smartfonach. Co godzinę 170 indeksów jest kupowanych za pośrednictwem aplikacji.

Dzięki nowemu systemowi klienci po prostu otwierają aplikację M & S w sklepie, skanują wybrane produkty i płacą za nie za pomocą Apple Pay lub za pośrednictwem konta na M&S.com.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,54

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.