Metkowanie u źródła sposobem na większą rentowność sklepów

Autor: dlahandlu.pl 28 lutego 2019 13:04

Coraz więcej placówek decyduje się na wykorzystanie nowych rozwiązań, które pozwolą im optymalizować procesy sprzedaży, oszczędzać i lepiej obsługiwać klientów. Jednym z nich jest metkowanie u źródła.

Znakowanie u źródła to proces umieszczania zabezpieczenia antykradzieżowego w postaci etykiet RF bądź RFID na produkcie lub opakowaniu już na etapie produkcji lub w centrum dystrybucyjnym.

- Source tagging to rozwiązanie, które pozwala odciążyć personel sklepowy i usprawnić jego pracę. Dzięki temu, że produkty trafiają do sklepu już ometkowane, pracownicy nie muszą umieszczać etykiet własnoręcznie. Personel sklepowy można dzięki temu skierować do zadań takich jak obsługa klientów - mówi Ewa Pytkowska, Sales Director Poland w Checkpoint Systems Polska.

 Etykiety umieszczane na etapie produkcji są zamykane pod specjalną powłoką, która zabezpiecza przed zniszczeniem oraz celowym odczepieniem przez nieupoważnione do tego osoby, przez co wskaźnik strat związanych z kradzieżą towarów w przedsiębiorstwie spada.

Technologia source tagging pozwala na umieszczanie na towarach zwykłych etykiet antykradzieżowych typu RF, jak również tagów RFID, zawierających szczegółowe informacje o produkcie i odczytywanych przez specjalne skanery i anteny bez konieczności zachowania bezpośredniej widoczności na linii tag – czytnik. Dzięki temu możliwa jest szybka lokalizacja i identyfikacja towarów, zarówno na etapie podróży z fabryki, w magazynie, jak i w samym sklepie.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6871
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.