Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Nowa technologia pozwoli klientowi płacić już w przymierzalni

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 1 marca 2018 11:33

Nowa technologia pozwoli klientowi płacić już w przymierzalni Retail Mirror, fot. materiały prasowe

Mastercard podczas Mobile World Congress w Barcelonie zaprezentował kilka nowych technologii płatności. Jedna z nich, o nazwie Retail Mirror, pozwala klientom płacić już w przymierzalni.

Mastercard opracował Retail Mirror we współpracy z Oak Labs i Panasonic, a technologia wykorzystuje smartfon do płacenia za przedmioty prosto z przymierzalni. W razie potrzeby lustro zmienia się w interfejs klienta. Po zakupie przedmiotów klienci mogą je zamówić do domu lub zabrać od razu.

Podobnie jak w innych przypadkach interaktywnych przymierzalni, klient może również przyjrzeć się kolorom i rozmiarom dostępnym w sklepie. Na podstawie wcześniejszych zakupów doradca w czasie rzeczywistym może również zaproponować inne produkty.

- Retail Mirror pozwala sprzedawcom zaoferować klientom pełne doświadczenie zakupowe, włącznie z wygodą zakupów jak w sklepie internetowym i koncentracją na użytkowniku. Jednakże lustro, dzięki udostępnianiu informacji w czasie rzeczywistym i opcji zakupu dowolnego przedmiotu, może także odwieść klientów od kupowania, co stanowi faktyczne ryzyko w procesie konsumenckim - powiedział Henri Dewaerheijd, country manager.

Sklep z Nowego Jorku przetestował już Retail Mirror w zeszłym roku, teraz pojawi się ono w kilku sklepach na całym świecie.

Retail Mirror wpisuje się również w trend rosnącej popularności dokonywania płatności w alternatywny sposób, zamiast skupiać się wyłącznie na gotówce lub tradycyjnych kartach kredytowych. Według Mastercard, europejski konsument wydał dodatkowe 145 proc. środków więcej za pośrednictwem "bezkontaktowych" usług płatniczych w 2017 r. W sklepach, w których dopuszczono ten rodzaj płatności sprzedaż wzrosła o 42 proc. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.