Polacy gotowi na proximity marketing

Autor: dlahandlu.pl 23 maja 2019 14:37

Polacy gotowi na proximity marketing Fot. materiały prasowe

Dostępne od kilku lat systemy do proximity marketingu dają w parze z aplikacjami zakupowymi możliwości skutecznego dotarcia do klienta.

Aplikacja Rossmanna ma na koncie ponad 5 mln pobrań. – Bazując na danych zgromadzonych przez klienta w jego aplikacji zakupowej oraz informacjach lokalizacyjnych przesyłanych między telefonem a beaconami, proximity marketing umożliwia trafne kierowanie ofert zakupowych. Aplikacja może np. generować komunikaty zachęcające, by wejść do sklepu, obok którego przechodzimy i spojrzeć na półkę, na której znajduje się coś, co według analizy historii naszych zakupów najpewniej wpadnie nam w oko – opowiada Filip Gabryelczyk, menadżer sprzedaży segmentu retail TRILUX Polska.

. – Głośna ostatnio w branży, rekordowa popularność konsumenckich aplikacji zniżkowych może świadczyć o tym, że jesteśmy jako klienci gotowi na rozwiązania z zakresu proximity marketingu – mówi menadżer sprzedaży segmentu retail TRILUX Polska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 858
Ilość aktualnych ofert: 431880

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.