Salon Nike przetestował interaktywne lustro Abyss Glass. Znamy rezultaty

Autor: dlahandlu.pl 10 stycznia 2019 13:07

Salon Nike przetestował interaktywne lustro Abyss Glass. Znamy rezultaty Fot. materiały prasowe

Firma adrenaline.pl, operator salonów Nike i adidas, jako pierwsza w Polsce, zdecydowała się na wprowadzenie personalizowanego, interaktywnego lustra firmy Abyss Glass. Lustra zawieszono w największym salonie - Nike Wrocław - w Galerii Wroclavia.

Po fazie testów okazało się, że o 20 proc. wzrosła ilości zakupów w koszyku klientów, którzy korzystali z interaktywnego lustra, a ich wartość koszyka wzrosła o 35 proc. Jednocześnie nastąpił wzrost o 15 proc. konwersji z przymierzalni, w której zainstalowane było interaktywne lustro.

Jak informuje Paweł Kijko, digital manager sieci adrenaline.pl, operatora salonów Nike i adidas w Polsce, po wejściu do przymierzalni klient staje przed lustrem, na którym widzi opcję wyboru płci. Po kliknięciu na jedną z płci na powierzchni lustra wyświetlają się popularne i rekomendowane przez sklep produkty. Po kliknięciu w dowolny z produktów, klient może zobaczyć jego zdjęcie, zastosowanie, dostępne rozmiary oraz opis zawierający informację o produkcie, jakość i skład materiałów z jakich został wykonany. W przypadku, kiedy klientowi oglądany produkt się spodoba, ma on możliwość zamówić go bezpośrednio do przymierzalni już z poziomu lustra, przez jedno kliknięcie na jego powierzchni.  Obsługa sklepu otrzymuje powiadomienie zawierające informacje o rodzaju, rozmiarze i kolorze produktu, na aplikację w tablecie i po kilku chwilach dostarcza je klientowi, który nie musi wychodzić z przymierzalni - wyjaśnia Paweł Kijko.

Kolejna możliwość to zeskanowanie kodu EAN produktu, dzięki czytnikowi kodów kreskowych umieszczonemu obok lustra. Dzięki temu klient może zamówić inny rozmiar przymierzanego produktu nie wychodząc z przymierzalni. Rekomendacje produktów ukazują się po zeskanowaniu kodu kreskowego, czyli zbliżeniu do czytnika produktu.

Po zeskanowaniu elementu garderoby dostajemy informacje na jego temat: rekomendowane pasujące produkty, które możemy zamówić bezpośrednio do przymierzalni. Firma adrenaline.pl posiada dostęp do panelu klienta, gdzie może zarządzać pulą przypisanych rekomendacji. Same rekomendacje opracowuje specjalista z działu handlowego, tak aby wytworzyć możliwie najdoskonalsze zestawy produktów - wyjaśnia Paweł Kijko.

Firma adrenaline.pl zdecydowała się przeprowadzić test we współpracy z Abyss Glass zakładając, że podwyższy to komfort  zakupów. Ta ciekawostka technologiczna miała nie tylko zwiększać zainteresowanie samym salonem Nike, ale i również podwyższać konwersję na zakup produktów adrenaline.pl oraz zwiększać ilość zakupionych produktów przez pojedynczego klienta. 


90% użytkowników oceniło że lustro jest dla nich wystarczająco intuicyjne. Nie wymaga wyjaśnień załogi. Jest praktycznie bezawaryjne. Zdecydowana większość jest zadowolona z jego funkcjonalności (72% twierdzi że spełniło jej oczekiwania, 92% uważa iż jest to przyszłość naszej branży). Pojawiło się też grono osób, które nie chcą korzystać z lustra (ok. 17%). Te osoby wyłączają interaktywny interfejs - mówi Paweł Kijko.

 



Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    7,54

  • Min

    4,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5276

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.