SAP: Technologia może skutecznie wspierać biznes

Autor: dlahandlu.pl 22 marca 2018 10:50

Według ekspertów SAP odpowiedzią na rosnące oczekiwania rynku jest korzystanie z funkcjonalnych rozwiązań cyfrowych, a technologia może dać biznesowi duże wsparcie.

Firma Inter Cars. wdraża wielokanałową platformę sprzedaży i komunikacji B2B, opartą na SAP Hybris Commerce w chmurze, która ma docelowo objąć 100 000 warsztatów partnerskich w 16 krajach. Projekt prowadzony przez partnera SAP - firmę e-point - to największa taka inicjatywa w Europie.

- Skala jest imponująca: mowa nie tylko o 100 000 warsztatów w 16 krajach, ale i 1,7 mln produktów w bazie Inter Cars, 7 000 kategorii produktowych czy 70 mln wariantów produktów i pojazdów. System pozwala też personalizować koszty, co oznacza 170 mld indywidualnych cen. Firma postawiła ambitny cel: dostarczenie pracownikom warsztatów najlepszego na rynku narzędzia do wyszukiwania i zamawiania części. Oferuje ono klientom B2B omnikanałowe customer experience, jakie znamy z aplikacji dla klientów B2C - mówi Norbert Pabiś, prezes zarządu e-point.

Platforma e-commerce dla Inter Cars została zaprojektowana w taki sposób, by spełniać kilka funkcji. Z jednej strony jest ona dostosowana do potrzeb pracowników warsztatów. To osoby potrzebujące zamówić wybraną część samochodową możliwie szybko, by zadowolić swoich klientów. Drugą grupę stanowią konsultanci Inter Cars, od których oczekiwane jest szybkie doradztwo w bezpośrednim kontakcie z klientem. 

Każdy element platformy został dopasowany do specyfiki pracy w warsztacie samochodowym. Pracownik może wygodnie znaleźć odpowiedni produkt. Proces zamawiania łączy kanały online i offline.

Vision Express, lider branży optycznej w Polsce, w celu poprawy jakości relacji z użytkownikami okularów, wdraża wielokanałową platformę zarządzania relacjami SAP Hybris Commerce. W ramach projektu uruchomia m.in. lokalizatory sklepów, system umawiania wizyt online oraz mechanizm preselekcji i rezerwacji oprawek okularów.

Skandynawska firma Ruukki, oferująca produkty i usługi dla budownictwa, zdecydowała się również na wykorzystanie technologii SAP. Wdrożenie platformy SAP Hybris dało jej pracownikom wgląd w proces sprzedaży na każdym jego etapie, pozwalając szybciej i trafniej podejmować decyzje, obsługiwać większą liczbę zamówień i kontaktować się z partnerami handlowymi.

Z kolei Sun Garden – producent materacy, łóżek kontynentalnych i akcesoriów ogrodowych, buduje lojalność klientów dzięki wdrożeniu platformy, umożliwiającej im wielokanałowy kontakt z przedstawicielami biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE

PARTNER SERWISU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4258

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane