Sescom wdrożył rozwiązanie oparte na RFID w salonie Aliganza

Autor: dlahandlu.pl 28 lutego 2019 11:30

Sescom S.A., dostawca usług facility management dla sieci detalicznych, osiągnął 39,2 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży w okresie październik – grudzień 2018 oraz zysk w wysokości 3,2 mln zł.

W okresie od 01.10.2018 r. do 31.12.2018 r. spółka wypracowała 39,2 mln zł skonsolidowanych przychodów (o 36% więcej w stosunku do analogicznego kwartału roku poprzedniego), zysk EBIT na poziomie 4,2 mln zł oraz zysk netto w wysokości 3,2 mln zł poprawiając ubiegłoroczne wyniki kwartalne o odpowiednio 84% i 59%.

W ciągu ostatnich 3 miesięcy roku kalendarzowego 2018 udział przychodów wygenerowanych za granicą stanowił 39% całej sprzedaży Grupy Sescom (14% w analogicznym okresie roku poprzedniego).



W pierwszym kwartale 2018/2019 Sescom zrealizował pierwsze komercyjne wdrożenie „Sesmatic” - autorskiego rozwiązania bazującego na technologii RFID i służącego do optymalizacji procesów logistycznych, magazynowych i zarządzania asortymentem w retail. Rozwiązanie uruchomione w showroomie modowym Aliganza w Warszawie usprawnia proces wypożyczeń i zwrotów oraz przyspiesza wprowadzanie nowych kolekcji odzieży.



W ramach działań B+R Sescom bierze udział w programie akceleracyjnym dla start-upów – Brinc ScaleUP. Przez 2,5 roku trwania programu spółka zapozna się z ok. 750 młodymi przedsiębiorstwami technologicznymi. Z wybranymi nawiąże współpracę w roli: inwestora, nabywcy technologii lub mentora wspierającego sprzedaż rozwiązania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6596
Ilość aktualnych ofert: 296011

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.