Surge Cloud z pilotażowymi wdrożeniami w sieciach FMCG

Autor: dlahandlu.pl 6 grudnia 2017 11:54

Poznańska firma Surge Cloud w ramach pilotażu prowadzi wdrożenia autorskiej technologii w dwóch sieciach FMCG. Technologia pozwala uzyskiwać informacje o: ruchu klientów po sklepie, najczęściej wybieranych ścieżkach, najpopularniejszych i najmniej popularnych strefach, profilach konsumentów odwiedzających sklep, ich misji zakupowej oraz rozkładzie ruchu w poszczególnych dniach tygodnia i porach dnia.

- Przygotowujemy się także do wdrożenia technologii inteligentnych półek, które rozpoznają produkty, jakie na nich stoją. System otrzymuje informacje o brakach i wysyła wiadomości o konieczności uzupełnienia towaru jeśli jest magazynie lub domówienia, jeśli się wyczerpał - informuje  Antoni Szczepaniak, Content Manager z Surge Cloud.

We wrześniu br. Surge Cloud podpisał umowę partnerską z Integrated Solutions z Grupy Orange. Spółki prowadzą wspólnie trzy projekty z zakresu handlometrii. Firma planuje także realizację projektów w Hiszpanii, Niemczech oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.