Walmart usprawni proces zwrotów zamówień

Autor: dlahandlu.pl 10 października 2017 13:15

Chcąc usprawnić zwrot towarów zamówionych online, Walmart wprowadzi rozwiązanie Mobile Express Returns. Począwszy od 9 listopada nowa usługa umożliwi klientom korzystanie ze specjalnej aplikacji w celu rozpoczęcia procesu zwrotu jeszcze przed udaniem się do najbliższego sklepu.

Oto jak to działa: klienci postępują zgodnie z poleceniami aplikacji Walmarta, aby znaleźć swoją transakcję i wskazać towary, które chcą zwrócić. Następnie mogą udać się do najbliższego sklepu sieci i dokonać zwrotu przy specjalnym stanowisku (Mobile Express Lane). Tam, na bezpośrednio dedykowanym tej usłudze czytniku kart, zeskanują kod QR wyświetlany w aplikacji. Pieniądze wrócą na konto klienta już następnego dnia.

Proces zwrotu, jak szacuje firma, potrwa 35 sekund lub mniej i może zostać zrealizowany w ponad 4 700 lokalizacjach Walmarta.

W grudniu Walmart chce jeszcze bardziej usprawnić ten proces, tak by klienci mogli dokonać zrotu bez konieczności wychodzenia z domu. Usługa ta będzie początkowo dostępna dla wybranych produktów.

Aby zagwarantować, że klienci nie nadużywają systemu i zatrzymują towary, które zostały "zwrócone", sieć zainwestowała w technologię, która pozwoli upewnić się, że usługa nie jest niewłaściwie wykorzystywana, a nawet wykrywać kupujących, którzy mogą nadużywać tego przywileju.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,22

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane