Zebra: Inteligentne etykiety dają przewagę nad konkurencją

Autor: dlahandlu.pl 21 marca 2019 10:01

Zebra Technologies zaprezentowała wyniki najnowszego badania „Future of Field Operations Vision Study" dotyczące przyszłości działań operacyjnych w terenie z użyciem technologii mobilnych. Z ankiety wynika, że inwestycja w technologię mobilną stanowi priorytet dla 36 proc. organizacji i staje się coraz ważniejsza również dla kolejnych 58 proc. przedsiębiorstw, którym zależy na zaspokajaniu szybko zmieniających się i stale rosnących wymagań klientów.

Ankietowane organizację planują inwestycje w innowacyjne technologie i urządzenia mobilne klasy korporacyjnej, co ma zaowocować poprawą wydajności pracowników mających kontakt z klientem i zwiększeniem zadowolenia klientów w takich obszarach, jak zarządzanie flotą, usługi świadczone w terenie, potwierdzenia dostaw i obsługę bezpośrednich dostaw do sklepów.

– Postrzeganie inwestycji w technologię mobilną przez podmioty prowadzące działalność operacyjną w terenie – szczególnie w dobie e-commerce – dynamicznie się zmienia. Z naszych badań wynika, że organizacje borykające się z wyzwaniami gospodarki »na żądanie« wdrażają transformacyjne, przełomowe technologie, takie jak rzeczywistość rozszerzona czy inteligentne etykiety, aby poprawić widoczność, zintegrować dane i zyskać przewagę konkurencyjną — twierdzi Jim Hilton, dyrektor ds. strategii marketingowej, produkcji, transportu i logistyki w firmie Zebra Technologies.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,25

  • Śr

    4,04

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8426
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.